اقتصادی

گرانی مصالح بر سر طرح مسکن ملی سایه افکنده

خبرمهم: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس گفت: پروژه ۵۰ هکتاری مسکن ملی در طبس دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه ۵۶ واحدی دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه ۷۹ هکتاری، در حال صدور پروانه است.

طرح مسکن ملی اکنون با وجود تورم روند کندی را می‌گذراند و این روند بر سر متقاضیان شهرستان طبس سنگینی می‌کند. آماده نبودن زمین خصوصاً در سایت ۷۱ هکتاری طبس به دلیل گرانی مصالح متقاضیان را ناامید و سرگردان کرده است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، علیرضا یوسفی پور اظهار کرد: با اجرای طرح مسکن ملی، جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر در شهرستان طبس از نعمت مسکن بهره مند خواهند شد.

وی با تاکید بر پیگیری‌ها برای به سرانجام رسیدن این پروژه، افزود: در پروژه مسکن ملی در شهرستان طبس ۱۹۴۴ واحد به متقاضیان واگذار شده که در سه پروژه ۵۰ هکتاری ، ۵۶ واحدی و ۷۹ هکتاری تعریف شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس بیان کرد: پروژه ۵۰ هکتاری ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه ۵۶ واحدی ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه ۷۹ هکتاری، در حال صدور پروانه است و همزمان با شروع آماده سازی و اینکه شهرداری خیابان‌ها را مشخص کند، همشهریان می‌توانند کار اداری را شروع کنند.

وی افزود: از سوی اداره راه و شهرسازی نیز نامه‌ای در شورای مسکن استان برای شهرداری ارسال شده که حداکثر ظرف کمتر از یک ماه، عملیات آغاز شود تا متقاضیان بیش از معطل نشوند.

یک سال و نیم از آغاز این طرح می‌گذرد و متقاضیان خواستار تسریع در روند ساخت و سازها هستند تا بتوانند رویای خانه دار شدن را به حقیقت تبدیل کنند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا