اقتصادی

علت کسر حقوق برخی از سربازان چه بود؟

خبرمهم: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نظام حقوقی سربازان هیچ فرقی نکرده است، درباره علت کسر حقوق برخی از سربازان، توضیح داد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور درباره علت کسر حقوق برخی از سربازان در یکی دو ماه اخیر اظهار کرد: حقوق سربازان دچار افزایش یا کاهش نشده، احتمالاً تعداد اندکی از سربازان در ماه‌های قبل، اضافه دریافتی داشته‌اند که اکنون حقوق آنها در حد ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نظام حقوقی سربازان هیچ فرقی نکرده، به طور مثال اگر حقوق یک سرباز یک میلیون تومان بود، کماکان همان حقوق را دریافت خواهد کرد اما در طی ماه‌های مختلف ممکن است اضافه دریافتی یا معوقات به آنها تعلق گیرد.
وی بیان کرد: این اتفاق (افزایش یا کاهش دریافتی) در آموزشی‌ها یا در بحث حق مأموریتها روی می‌دهد یعنی به طور مثال یک سرباز به جای یک ماه گذراندن دوره آموزشی، ۱۵ روزه این دوره را بگذارند اما حقوق یک ماه کامل را دریافت کند که در ماه‌های آتی، واریزی بیشتر، تبدیل به معوقات و کسورات شده و از حقوق وی کسر می‌شود.
رحیمی‌پور متذکر شد: هر سربازی در زمینه حقوق دچار مشکل یا ابهام است، می‌تواند با مراجعه به کارگزینی، علت کسور حقوق دریافتی را جویا شود. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا