اصفهانحوادث

تانکر حامل بنزین دراصفهان دچارحادثه شد/تخریب دیوار هنگام بتن ریزی

خبرمهم: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: یک دستگاه تانکر حامل بنزین بعد از برخورد با گاردیل در بزرگراه شهید دستجردی دچار حادثه شد.

در خصوص حادثه یک دستگاه تانکر در اتوبان شهید دستجردی اظهار داشت: سخنگوی آتش نشانی اصفهان ادامه داد: ساعت ۴ و ۲۷ دقیقه بامداد امروز، وقوع این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و آتش‌نشانان ایستگاههای ۱۳, ۱۲, ۲۴, ۲۶ و ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه تانکر بعد از برخورد با گاردیل دچار حادثه شد، افزود: حضور به موقع و سرعت عمل آتش نشانان مانع از وقوع حریق و واژگونی تانکر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: آتش‌نشانان پس از تحویل خودرو به عوامل پالایشگاه و تخلیه کامل بنزین‌های موجود در تانکر حادثه دیده به تانکر کمکی دیگر و تأیید ایمنی و رفع خطر کامل از تانکر و تحویل آن به پلیس راهور به مأموریت خود پایان دادند، این عملیات حدود ۵ ساعت به طول انجامید و آتش پاد دوم ایوبی معاون محترم عملیات سازمان نیز در این حادثه حضور داشت.

وی در خصوص حادثه تخریب دیوار هنگام بتن‌ریزی اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۲۴ روز شنبه به مرکز آتش نشانی اعلام شد و آتش نشانان از ایستگاه ۱۸ به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه آهنگران با اشاره به محل حادثه واقع در خیابان رباط سوم اضافه کرد: در این حادثه دیوار هنگام بتن‌ریزی به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی دچار ریزش شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا