حوادث

یک شاهد: میترا استاد بعد از رفتن نجفی زنده بود

خبرهای فوری: ادعاهای یکی از همسایه‌های خانه میترا استاد نشان از آن دارد که این زن تا بعد از ورود دختر محمد علی نجفی در حمام خانه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرده و زنده بوده است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، صبح سه شنبه ۷ خرداد ماه سال جاری میترا استاد، زن دوم دکتر محمد علی نجفی به قتل رسید.

محمد علی نجفی بعد از خروج از خانه، عصر همان روز جنایت خود را تسلیم ماموران کرد و ادعا کرد به خاطر مشکلات خانوادگی با میترا استاد دست به قتل همسرش زده است.

یک مرد از اهالی ساختمان برج آرمیتا در منطقه سعادت آباد در خصوص صداهایی که صبح روز جنایت از خانه میترا استاد شنیده گفت:، چون تا حالا با صدای تیراندازی آشنایی نداشتم، به همین خاطر صبح وقتی با صدای عجیبی که فکر می‌کردم صدای شلاق یا کمربند زدن روی سنگ یا سرامیک است از خواب بیدار شدم، اما بعد از لحظاتی همه جا ساکت شد و دوباره استراحت کردم و نمی‌دانم چه مدتی خواب بودم که دوباره با صدای‌های یک زن از خواب بیدار شدم.

وی افزود: صدای یک زن را شنیدم که به یک مرد می‌گفت: حالش اصلا خوب نیست و اینکه باید با اورژانس تماس بگیریم.

بنا بر این گزارش، با توجه به اظهارات این همسایه احتمال می‌رود که میترا استاد بعد از فرار محمد علی نجفی زنده بوده و حتی وقتی دختر شهردار سابق تهران وارد خانه می‌شود نیز نفس‌های آخرش را می‌کشید. /خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۷ دیدگاه ها

  1. شما اخنیار تام دارید در ویرایش دیدگاه من و یا عدم انتشار آن در. سایت ادادتمند همیشگی شما علی مرزوق مشهد مقدس ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۸

  2. با سلام و بیان ارادت به سایت بسیار معتبر خبرهای فوری و مهم . دبدگاه من در مورد قتل خانم میترا استاد که توسط دکتر محمد عای نجفی با شلیک چهار گلوله انجام شده است . این است خلاصه کلام در یک جمله بسیار کوتاه ز قرآن کریم خدمت شما بیان می نمایم . النفس باالنفس . یعنی کسی که جان یک انیان را به عمد و قتل عمد می گیرد جان او را بگیرید. تا آمار جرم و جنایت و قتل عمدی در جهان کاهش یابد. . علی مرزوق مشهد مقدس ارادتمند هر انسان متفکر منطقی هستیم . ۱۶ خرداد ماه ۱۳۹۸ جانم فدای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای .

  3. دوست عزیز که این خبرو منتشر میدی نجفی قاتله حالا شما میخوایی اونو قاتل جلوه ندی جای خود داره ، تا دوساعت هم زنده مونده باشه مسبب این کار جناب وزیر و و اقتصاد دان حسن کلید ساز بوده . همه عوامل طبیعی و غیر طبیعی دست به دست هم بدن نمیتونن نجفی رو معاف کنن چون خودش اعتراف کرده و ۵ گلوله شلیک کرده . پس دیگه اینقدر خبر مسخره منتشر نکنید .

    1. سلام
      کسی که جان یک نفر را از مرگ نجات دهد مانند آنست که همه انسان های کره زمین را از مرگ نجات داده و کسی که یک نفر را عمدا به قتل برساند مانند این است که همه انسان های کره زمین را به قتل رسانیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا