حوادث

بازداشت قاتل خانم آرایشگر قزوینی / او راننده تاکسی اینترنتی است

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، سرهنگ آرش مرادی گفت: با توجه به اعلام خبری مبنی بر گمشدن خانمی ۴۹ ساله و متعاقب آن کشف جسد سوخته شده وی در جاده قزوین به بویین زهرا، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات میدانی و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، تنها ساعاتی پس از وقوع این جنایت هولناک، متهم که یک راننده تاکسی اینترنتی بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه، ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد، اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت.
سرهنگ مرادی افزود: متهم اعتراف کرده که در روز حادثه به عنوان راننده خودروی اینترنتی مقتوله را به مقصد “اسماعیل آباد” سوار خودرو کرده و در نزدیکی مقصد با وی بر سر نقص فنی خودرو درگیر شده و با خفه کردن مقتول دست به این جنایت هولناک زده است.
وی با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع جنایت کیف، گوشی و محتویات آن را بیرون انداخته و با تهیه بنزین جسد مقتوله را به بیرون شهر منتقل و به آتش کشیده افزود: انگیزه قاتل در دست بررسی است./رکنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا