حوادث

درگیری مرزبانان با اشرار مسلح ضدانقلاب در مریوان/ مرزبان هنگ مرزی به شهادت رسید

خبرمهم: فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح در منطقه "دره نخی" این شهرستان خبر داد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، سردار علیرضا مرزبانی  از وقوع درگیری مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز، در منطقه مرزی “دره نخی” مریوان با اشرار مسلح درگیر و مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: متأسفانه در این درگیری ستوان‌سوم “حسین نامور” از نیروهای مرزبانی با رشادت و مقتدارنه در برابر اشرار مسلح و ضدانقلاب ایستادگی کرد و مجروح شد که پس از انتقال وی به بیمارستان، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، تصریح کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع کرده و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا