ورزشی

کرونا لیگ قهرمانان اروپا را از لژیونرهای ایرانی گرفت کرونا لیگ قهرمانان اروپا را از لژیونرهای ایرانی گرفت

 به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، روز گذشته‌ سازمان‌ لیگ‌ فوتبال بلژیک یک هفته مانده به پایان این رقابت ها به دلیل ویروس کرونا پایان مسابقات فصل را اعلام کرد و کلوب بروژ صدرنشین را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کرد. تصمیمی که البته با حواشی زیادی همراه بود و چندین تیم از جمله تیم هایی که با صعود از لیگ دسته اول این کشور از فصل آینده در سطح اول لیگ بلژیک حصور خواهند داشت همراه شد. اتفاقی که گفته می شود به خاطر آن فصل آینده این رقابت ها به جای ۱۶ تیم با ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

تیم شارلروا نیز با قرار گرفتن در رده سوم با ۵۴ امتیاز شانس دومی جدول را داشت چون خنت با ۵۵ امتیاز دوم بود. اما با تعطیلی لیگ این شانس را از دست داد و نمی تواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. شارلروا با گرفتن سهمیه لیگ اروپا کارش را به پایان برد.

کاوه رضایی و علی قلی زاده دو بازیکن کلیدی شارلروا در این فصل بودند. البته یونس دلفی نیز در این تیم حضور دارد ولی در ترکیب ثابت تیم جایی نداشت. بدین ترتیب لژیونرهای ایرانی این تیم درحالی که می توانستند سال آینده در لیگ قهرمانان ار.پا بازی کنند؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا و اتمام ژوپیتر لیگ این موقعیت را از دست دادند./بانک ورزش

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا