ورزشی

جنجالِ نیمکت نشینی/کالدرون نام بیرانوند را از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس خط زد

خبرهای فوری: در حالی که شنیده می‌شد گابریل کالدرون قصد دارد در بازی جام حذفی مقابل شهرداری ماهشهر هم از بوژیدار رادوشوویچ درون دروازه پرسپولیس استفاده کند، دیروز خبر رسید که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم در آخرین تمرین سرخپوشان پایتخت و پیش از سفر به آبادان، پس از مشاجره با سرمربی آرژانتینی قرمزها، اردو را ترک کرد و کالدرون هم نام او را از لیست ۱۸نفره تیمش برای این بازی خط زد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، این اتفاق در حالی افتاد که بیرانوند در حین تمرین دیروز سرخ‌ها با رادوشوویچ شوخی می‌کرد و این موضوع مورد توجه عکاسان حاضر در تمرین هم قرار گرفت. با این حال آمادگی خوب دروازه‌بان کروات پرسپولیس در این روزها که با آمار ۵ بازی، ۵ کلین شیت و ۵ برد برای رادو همراه بوده، باعث شده تا سرمربی پرسپولیس هم در ۲ بازی گذشته تیمش به او اطمینان کرده و از رادوشوویچ در ترکیب تیمش استفاده کند. ضمن اینکه در این مدت گفته می‌شد بیرانوند آسیب دیده و به خاطر استراحت بیشتر بازی نمی‌کند ولی گویا مسائل فنی در نیمکت‌نشینی او دخیل بوده است.
بیرانوند که اخیراً نامش به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا اعلام شده بود، در این فصل ۱۰ بازی در لیگ و ۲ بازی در جام حذفی انجام داده که حاصل آن ۷ گل خورده و ۴ کلین شیت بوده است. پرسپولیس با دروازه‌بانی بیرانوند ۵ برد، ۴ باخت و یک تساوی در لیگ و ۲ پیروزی در جام حذفی داشته است. بیرانوند در این مدت ۴ بازی ملی هم انجام داد و ۳ گل از بحرین و عراق دریافت کرد که منجر به ۲ شکست متوالی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی شد.

خروجی جلسه بیرانوند و انصاری‌فرد

علیرضا بیرانوند بعد از خط خوردن از لیست سرخپوشان برای سفر به آبادان، به باشگاه رفت و جلسه‌ای با محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه داشت. بیرو بعد از جلسه حاضر نشد به سؤالات خبرنگاران پاسخ دهد؛ جلسه‌ای که چندان طولانی نبود و تقریباً بی‌نتیجه هم به پایان رسید. دراین نشست بیرانوند صراحتاً به مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که اگر واقعاً کالدرون قصد استفاده از او در ترکیب اصلی را ندارد، به او رضایتنامه بدهند تا راهی یکی از تیم‌های خارجی خواهانش شود. انصاری‌فرد هم بیرو را دعوت به آرامش کرد و به او قول داد بعد از بازی امروز پرسپولیس و شهرداری ماهشهر، نشستی با کالدرون برگزار و سعی خواهد کرد مشکل به وجود آمده بین آنها را حل و فصل کند. نکته قابل توجه اینکه بیرانوند از چند تیم آسیایی و اروپایی پیشنهاد دارد اما هیچ‌ یک از این تیم‌ها حاضر نیستند مبلغی معادل ۷۰۰ هزار دلار برای رضایتنامه او هزینه کنند. باشگاه پرسپولیس هم فقط در ازای دریافت این مبلغ حاضر به از دست دادن دروازه‌بان ملی‌پوش خواهد شد.
انصاری‌فرد درباره درگیری بیرانوند با کالدرون گفت: « من در سازمان خصوصی‌سازی جلسه داشتم که گفتند بیرانوند در لیست قرار ندارد و سپس متوجه شدم در فضای مجازی بحث درگیری را مطرح کرده‌اند. با بیرانوند صحبت کردم. هیچ مشکلی نیست و فقط نام او در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفته. بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست و شاید مشکل روحی داشته باشد اما حرف‌های مطرح شده، کذب است. بیرانوند گفت هیچ درگیری نداشته است.»/ایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا