ورزشی

دایی: جای رئیس جمهور وقت بودم، به ورزشگاه نمی‌رفتم

خبرهای فوری: علی دایی که برای فصل جدید هم هدایت تیمی را برعهده نگرفته، این روزها به استراحت و رسیدگی به مسائل شخصی و کاری خود مشغول است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، شهریار فوتبال ایران؛ علی دایی که در گفت وگو با «ورزش سه» صحبت‌های مفصلی را انجام داده، درباره اینکه بعد از ماجرای اخراجش از سرمربیگری تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، حدود ۹ ماه با فوتبال قهر کرده بود، چنین واکنشی داشت: «هیچ وقت یادم نمی‌رود، من ساعت ۱۰ شب در اردو با بچه‌های تیم ملی خداحافظی کردم. تازه ساعت یک شب آقای کفاشیان به من زنگ زد و گفت که من صحبت می‌کنم و چنین چیزی درست نیست. اصلاً خبر را نشنیده بود. در حالی که بچه‌های خبرنگار همه خبر محرمانه را که از ریاست جمهوری فرستاده بودند به من دادند. چند سال بعد هم که همه چیز مشخص شد.»
او در پاسخ به این سؤال که اگر در بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ برابر عربستان رئیس جمهوری بودید، به استادیوم می‌رفتید؟ گفت: «اول از همه اینکه اگر من رئیس جمهوری بودم، اصلاً در چنین مسابقه حساسی به ورزشگاه نمی‌رفتم؛ آن مقطع، زمانی بود که انتخابات دور بعدی در پیش بود؛ مطمئناً آن زمان به ورزشگاه نمی‌رفتم و چنین کاری نمی‌کردم. اصلاً یک سؤال از شما دارم؛ آیا رئیس جمهوری (محمود احمدی‌نژاد) باید مربی فوتبال عوض کند؟
دایی که کاپیتان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان نیز بود، درباره اینکه برای مردم خیلی جذاب است که نسل ۲۰۰۶ را کنار هم ببینند اما در دنیای واقعی ظاهراً این اتفاق نمی‌افتد، این پاسخ را داد: «وقتی آدم ازدواج می‌کند، مسیر زندگی‌اش عوض می‌شود؛ شاید باور نکنید سهراب (بختیاری‌زاده)، یحیی (گل‌محمدی)، مهدی (مهدوی‌کیا) و جواد (نکونام) دوستان من هستند یا آقای علی کریمی را خیلی دوستش دارم، خیلی؛ شاید باور نکنید چون همه اینها باعث خوشحالی ما شدند؛ با همه رفیق هستیم و شاید اتفاق بیفتد همدیگر را ببینیم و تلفنی صحبت کنیم؛ با آقای پیروانی از اول دوست بودیم و هستیم، اما متأسفانه بعد از ازدواج مشغله‌های زندگی مسیر همه را عوض می‌کند و این یک چیز طبیعی است.» /روزنامه ایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا