ورزشی

درآمد ۱.۶ میلیارد تومانی از بازی‌های تیم ملی در بحرین

خبرمهم: سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون اعلام کرد پس از رایزنی و مکاتبات متعدد، در نهایت حق پخش بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در بحرین به حساب فدراسیون فوتبال ریخته شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  احسان اصولی صفار، سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیونی فدراسیون فوتبال در خصوص حق پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: به دلیل شرایط کرونا و مشکلاتی که برای ما در بحث میزبانی رخ داد، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی بازی‌های فوق را به بحرین واگذار کرد. از همین رو نامه نگاری‌های مختلفی میان مدیران ارشد فدراسیون با AFC، فدراسیون فوتبال بحرین، شرکتی که فرکانس بازی‌های گروه C را در اختیار فدراسیون هایشان قرار می‌دهد و سپس سازمان صدا و سیما انجام شد تا هزینه ای که بابت حق پخش بازیها وجود دارد، به مبلغ ۶۸ هزار دلار (۱.۶ میلیارد تومان) به حساب فدراسیون فوتبال ایران ریخته شود.

وی ادامه داد: برای حق پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، تلاشهای شبانه روزی همکارانم در کمیته بازاریابی و مسئولین فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه خوشبختانه به نتیجه رسید و در واقع حقی که متعلق به فوتبال ما بود، در اختیارمان قرار داده شد.

سرپرست کمیته بازاریابی ادامه داد: تماشای مسابقات فوتبال می‌شود محصول فرآیندی که در آن باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان و سایر عوامل به فعالیت می‌پردازند. اگر می خواهیم فوتبال‌پاک داشته باشیم، باید حق و حقوق تولید کنندگان این محصول را رعایت کنیم./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا