ورزشی

بحرین میزبان ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  متن بیانیه نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی بازیهای باقی‌مانده مقدماتی جام جهانی در شرایطی که ادعا می‌شد ایران و در کشمکش‌های انتخاب رئیس جدید، فعالیت‌های لازم برای گرفتن میزبانی چهار بازی نهایی دور اول مقدماتی جام جهانی انجام شده است، اما این میزبانی به صورت رسمی به کشور بحرین رسید؛ این در حالی بود که ایران طبق برنامه بازی‌ها، اگر این مسابقات به صورت نرمال برگزار می‌شد میزبان سه مسابقه از چهار مسابقه دور برگشت بود.

براساس اطلاعیه‌ای که دقایقی پیش در اختیار روزنامه‌نگاران آسیا قرار گرفته است، میزبان‌های مسابقات باقیمانده از دور اول مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شرح زیر انتخاب شده‌اند:

کشور چین میزبان گروه A مسابقات خواهد بود که شامل سوریه، فیلیپین، مالدیو و گوآم است.

کشور کویت میزبان گروه B است که شامل استرالیا، اردن، نپال و چین‌تایپه است.

گروه C که ایران در آن حضور دارد، بحرین میزبان این مسابقات در خردادماه خواهد بود؛ در حالی‌که این کشور رقابت سختی با عراق و ایران برای صعود دارد؛ هنگ‌کنگ و کامبوج نیز دو تیم دیگر این گروه هستند. این تصمیم نامنصفانه در شرایطی گرفته شده که ایران در هر دو مسابقه دور رفت، میهمان بحرین و عراق بوده است.

در گروه D عربستان میزبان ازبکستان، سنگاپور، یمن و فلسطین خواهد بود.

هم‌چنین در گروه E این مسابقات کشور قطر میزبان عمان (با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ)، افغانستان، هند و بنگلادش است؛ البته قطر به صورت نمادین در این مسابقات حضور دارد.

 ژاپن هم در گروه F میزبان قرقیزستان، تاجیکستان، میانمار و مغولستان خواهد بود.

امارات در گروه G به عنوان میزبان انتخاب شده و از ویتنام، مالزی، تایلند و اندونزی میزبانی خواهد کرد.

بازی‌های آخرین گروه مقدماتی آسیایی نیز به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود؛ در گروه H کره جنوبی با ترکمنستان، لبنان، کره شمالی و سریلانکا مسابقه خواهد داد. /ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا