اجتماعیاستانیسلامت

ایلام به وضعیت قرمز کرونا بازگشت

خبرمهم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اعلام ورود موج رو به افزایش مبتلایان به کرونا ویروس در ایلام گفت: وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان حاد و ضرورت دارد اعمال محدودیت‌ها به اجرا در آید.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، محمد کریمیان اظهار داشت: وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان حاد و ضرورت دارد اعمال محدودیت‌ها به اجرا در آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: برداشتن محدودیت‌ها، بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، نادیده گرفتن فاصله اجتماعی موجب آن شده است که آمار مبتلایان به کرونا رشد تصاعدی و هشدارگونه داشته باشد.

وی افزود: انچه آمار مراجعان با نشانه مثبت به کروناویروس در ایلام نشان می‌دهد آن است که نه تنها وضعیت قرمزدر ایلام حادث شده است بلکه ادامه این روند موجب وضعیت اضطرار و حاد در ایلام را به وجود خواهد آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: نظر و خواسته ما در دانشگاه علوم پزشکی به اعمال محدودیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعمال محدودیت‌ها، بی‌توجهی شهروندان به نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خطر را در ایلام مضاعف کرده است.

کریمیان گفت: نادیده گرفتن آثار و تبعات آلودگی به کرونا ویروس نادیده گرفتن “مرگ”و بستری و آوارگی و گرفتاری اعضای خانواده‌ها در راهروهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

وی گفت: شهروندان عزیز به خود آیند و با رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به آلودگی به کرونا ویروس “نه” بگویند./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا