اجتماعی

ادارات کل در خوزستان تعطیل نیستند

خبرمهم: بنا بر اعلام استانداری خوزستان ادارات کل در این استان روز شنبه ۹ فروردین تعطیل نبوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان فعالیت ادارات کل در استان با رعایت سقف ۲۰ درصد کارکنان و لحاظ کردن دورکاری و نوبت کاری و مرخصی به سایر نیرو‌ها در روز شنبه ۹ فروردین ماه ۹۹ به روال عادی خواهد بود.

همچنین بانک‌های استان نیز تعطیل نیستند و تصمیم گیری برای نوبت بندی و سهمیه بندی فعالیت بانک‌های استان برعهده شورای هماهنگی بانک‌ها گذاشته شده است.

بنا به اعلام فرمانداری‌های ایذه، شوش، شوشتر و شادگان تمام اداره‌های این شهرستان‌ها تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل هستند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر روز ۸ فروردین ماه ۶۱۰ نفر است که ۷۴ نفر از آن‌ها فوت شدند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۸ فروردین ماه اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۳۷۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می‌شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا