اجتماعیاستانی

کاهش چشمگیر جابجایی بار و مسافر در لرستان

خبرمهم: رئیس اداره کالا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از کاهش چشمگیر جابجایی بار و مسافر در استان خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  رضا عبدی گفت: در سه روز  ابتدایی نوروز ۹۹ تعداد ۱۷۱ فقره بارنامه برای ناوگان کالا استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۹۲ فقره بارنامه ۷۰.۷۶ درصد کاهش در تعداد بارنامه صادره مشاهده می‌شود.

وی افزود: در این مدت ۵۰۵ مسافر در قالب ۱۵۷ سفر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۲ هزار و ۹۳ مسافر و هزار و ۷۰۲ سفر، ۹۰.۷۷ درصد در تعداد سفر و ۹۵.۸۲ درصد کاهش در تعداد مسافر را شاهد هستیم.

عبدی با بیان اینکه ناوگان و تمام مراکز تابعه معاونت حمل و نقل به صورت لحظه‌ای توسط کارشناسان در حال رصد هستند، اضافه کرد: در مدت یاد شده ۳۹ مورد بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا و ۶۴ مورد بازدید از شرکت‌های مسافر صورت گرفته است.

رئیس اداره کالا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو استان انجام می‌شود و این مراکز تاکنون برای ۱۰۳ دستگاه تاییدیه سلامت صادر کرده‌اند.

وی از شناسایی ۱۲ فقره تخلف ناوگان مسافر در سامانه سپهتن خبر داد و افزود: همچنین در این مدت یک فقره تصادف منجر به فوت با یک نفر فوتی در محور خرم‌آباد- کوهدشت اتفاق افتاده است.

عبدی از مردم استان در عمل به توصیه‌های ستاد کرونا مبنی بر در خانه ماندن و پرهیز از سفر تقدیر کرد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا