اجتماعی

تکذیب از دیار باقی؟/ گفت‌وگوی خبرگزاری وزارت ورزش با یک تازه درگذشته

خبرهای فوری: شب گذشته بود که کاربری در توییتر اعلام کرد علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به علت عارضه قلبی در بیمارستان جماران دارفانی را وداع گفته است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری،‌ شب گذشته بود که کاربری در توییتر اعلام کرد علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به علت عارضه قلبی در بیمارستان جماران دارفانی را وداع گفته است.

بعد از انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی، خبرگزاری برنا (رسانه وزارت ورزش و جوانان) در گفت  و گویی اختصاصی به نقل از محمد احمدیان، معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی این خبر را تکذیب کرد و از قول احمدیان نوشت: « آقای دکتر صالحی در سلامت کامل هستند.»

اما این پایان ماجرا نبود و تنها آغاز ماجرا بود؛ دقایقی بعد اعلام شد که آن فردی که بر اثر عارضه قلبی فوت کرده، منبع خبر تکذیب خبرگزاری برنا است.

دقایقی بعد رسانه ها نوشتند که محمد احمدیان معاون رییس سازمان انرژی اتمی کشور به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان قلب جماران از دنیا رفت.

آنطور که رسانه گزارش دادند «احمدیان» از چندی قبل و بدنبال عمل جراحی قلب باز در این بیمارستان بستری بوده است روز گذشته و پس از ناموفق بودن روند درمان‌ دارفانی را وداع گفته است.

سوال اینجاست که خبرگزاری برنا چگونه با یک مرحوم در مورد خبر درگذشت صالحی گفت و گو کرده است؛ آیا احمدیان از دیار باقی، درگذشت صالحی را تکذیب کرده است؟

کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های متعددی به این حرکت عجیب خبرگزاری برنا نشان دادند.

کاربری نوشت: «دکتر احمدیان در حین تکذیب خبر مرگ صالحی مُرد؟» و یا کاربر دیگری نوشت:« الان یعنی دکتر احمدیان ۹ دقیقه بعد از تکذیب فوت علی اکبر صالحی خودش فوت شد؟» /صبح شد

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. البته اگر هم صحت داشت چیز عجیبی نبود ، فعالیت و پویایی و موثر تر بودن مردگان در این سرزمین خیلی‌ چیز عجیبی نیست اصلاً وقتیکه افراد می میرند تازه به تحرک و فعالیت می‌افتند و اسمشان را می‌شنویم صدایشان را می شنویم کارهایشان را می بینیم و مورد توجهات بیشتر از پیش قرار میگیرد ، نمونه اش همین مرتضی پاشایی خودمان مرحوم هفته ای ماهی یک آلبوم جدید می‌دهد در حالیکه در زمان حیاتش شاید جمعا چهارتا آلبوم هم نخوانده بود و نمونه هایی ازین دست، خلاصه اگر میخواهید که موثر واقع شوید بروید بمیرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا