اجتماعی

واکنش نیوشا ضیغمی به حواشی به وجود آمده برای ستاره اسکندری + فیلم

خبرهای فوری: انتشار فیلمی از ستاره اسکندری در ترکیه حواشی زیادی برای این بازیگر ایجاد کرده و نیوشا ضیغمی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۶ دیدگاه ها

  1. دوستان عزیز، اینکه شخصی به قوانین یک حکومت احترام بذارد غیر از این است که وقتی داخل آن کشور نیست باز بخواهد قوانین کشورش را رعایت کند

  2. خوبه دیگه
    ما این همه شهید ندادیم که هرکسی هرکاری دوست داره بکنه امیدوارم با این مسائل برخورد شدید بشه

    1. شمام دهن مارو سرویس کردید با اسم شهیدا..بابا جان قرارنیست که شهید دادیم تا اخرعمر بزنیم سروکله مون وگریه زاری کنیم.اه بس کنید ناموسا..

  3. خانم نیوشا خان
    خیانت سلبریتی بحساب گذاشته میشود چون در عموم مردم فیلم بازی میکند و باطن خودش را یعنی بی حجاب بعنوان خیانت محسوب میشود به غیر از شخص باشه که ناشناخته و خارج از ایران هست و علیه با حجابها کاری نداشته باشد اونوقت مشکلی نیست ولی فک کنم امثال شماها همراه با ستاره اسکندری کاملا خان هستین.

    1. عیناً جمله ای از قرآن نقل میکنم
      در دین هیچ اجباری نیست
      و خائن خواندن یک شخص و قضاوت یک انسان در حد و اندازه ما نیست اگر جرمی هم هست اجازه دهیم دستگاه های مربوطه رسیدگی کنن نه که هر کس چه در ایران چه خارج از ایران از کسی فیلم برداری کند و او را خائن خطاب کند این یعنی ترویج فرهنگ خود سری این یعنی تفرقه بین مردم یک کشور لطفاً کاسه داغ تر از آش نشویم مملکت قانون دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا