اجتماعی

ماموریت اصلی گشت‌های ویژه پلیس برخورد با جرایم خشن است

خبرمهم: جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ماموریت اصلی گشت‌های ویژه انتظامی برخورد با جرایم خشن است، گفت:گشت‌های ویژه مانند عقاب بر سر مجرمان خراب شوند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ماموریت اصلی گشت‌های ویژه انتظامی برخورد با جرایم خشن است، گفت:گشت‌های ویژه مانند عقاب بر سر مجرمان خراب شوند.

سردار  قاسم رضایی؛ جانشین فرمانده انتظامی کشور در کمیسیون مقابله با سرقت با قدردانی از اقدامات فرمانده انتظامی تهران بزرگ در راستای پیگیری‌های صورت گرفته در راه اندازی گشت‌های ویژه، بیان کرد: تکلیف‌مداری و رعایت سلسله مراتب و پیگیری سریع و تکلیف‌مدار ماموریت‌ها در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قابل قدردانی است.

جانشین فراجا با تاکید براینکه در قرارگاه مقابله با جرایم‌خشن به دنبال چگونگی مقابله هرچه بهتر با جرایم‌خشن، کیف قاپی و مقابله با اراذل و اوباش هستیم، عنوان کرد: در این جلسه بیش از هرچیز به دنبال مدیریت، هدایت و ریل گذاری برای انجام بهتر ماموریت‌های گشت‌های ویژه انتظامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که مامورهای ما در گشت‌های ویژه انتظامی مثل عقاب بر سر مجرمان خراب شوند، گفت: گشت‌های نیروی انتظامی باید براساس اطلس جرایم قوی، با انگیزه و با آمادگی کامل در صحنه حضور پیدا کنند.

رضایی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این گشت‌ها تاثیرگذار بوده است، تصریح کرد: هرچند ممکن است معاندان و دشمنان حرف‌های بی‌ربطی بزنند آما در انجام ماموریت‌های ما سم‌پاشی و جوسازی آنان تاثیر نخواهد داشت بلکه مصمم‌تر خواهیم شد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه باید ارزیابی‌های دقیقی در خصوص چگونگی ماموریت‌های انجام شده توسط گشت‌های ویژه انتظامی به عمل آید، گفت: عیب‌ها و ضعف‌های احتمالی باید برطرف شود تا اصل طرح ما تحت الشعاع برخی ایرادات قرار نگیرد./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا