اجتماعی

خرما پزان این بار در خرداد!

خبرمهم: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه ایران در خردادماه دمایی بیش از حد نرمال را تجربه خواهد کرد، گفت: در هفته جاری افزایش دما بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد بیش از حد نرمال مورد انتظار است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه ایران در خردادماه دمایی بیش از حد نرمال را تجربه خواهد کرد، گفت: در هفته جاری افزایش دما بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد بیش از حد نرمال مورد انتظار است.

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی و میزان افزایش دما در خردادماه اظهار کرد: در هفته جاری افزایش دما بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد بیش از حد نرمال در دامنه‌های شمالی رشته‌کوه البرز و رشته‌کوه زاگرس و نواحی غربی دور از انتظار نیست.

وی افزود: در نیمه شرقی کشور به جز سواحل دریای عمان و شمال شرق دمای هوا از یک تا ۳ درجه سانتیگراد کمتر از حد نرمال خواهد بود.

ضیاییان اضافه کرد: در دو هفته پایانی خرداد در دو سوی دامنه‌های البرز ،شمال غرب و دامنه‌های زاگرس بین یک تا ۳ درجه سانتیگراد دما بیش از حد نرمال و در نواحی جنوب شرقی کشور دما در حد نرمال خواهد بود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا