اجتماعی

ابوالفضل پورعرب با ادبیاتی بی‌پرده بیان داشت؛ ‌سیاستمداران باید از شرم بمیرند

خبرهای فوری: ابوالفضل پورعرب در گفت‌وگو با یک رسانه فارسی‌زبان سخنان تندی علیه مسئولان بر زبان آورد و خواهان آن شد که بیشتر به وضعیت معیشت مردم رسیدگی نمایند.

این روزها اکثر چهره‌های سرشناس زبان به اعتراض از اوضاع روز مملکت گشوده اند. ‌برخی از طریق فضای مجازی و برخی دیگر هم در مصاحبه‌ها؛ چرا که احساس می‌کنند به خاطر شهرت و موقعیتی که به واسطه محبوبیت نزد مردم به دست اورده‌اند باید صدای مردم بشوند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری به نقل از سینماروزان ابوالفضل پورعرب در گفتگویی صریح با انتقاد از اوضاع اقتصادی مردم گفت: باید از آن روزی ترسید که ماهایی که یک روز گفتیم مرگ بر شاه دوباره به خیابان بریزیم و بگوییم به همه چیز اعتراض داریم!!

پورعرب بیان داشت: صاحبان مملکت باید بفهمند که حال مردم خوب نیست. وقتی می بینیم پدری بجای مرغ مجبور است پای مرغ یا گردن مرغ برای فرزندش بخرد باید از شرم بمیریم! واقعا باید به سیاستمداران بی کفایت گفت بروید و بمیرید!! تا کی؟؟

پورعرب ادامه داد: سالها پیش نخست وزیری به نام امیرعباس هویدا بود که گفت من سیزده سال قیمت کبریت را ثابت نگه داشتم ولی یک نفر ازش نپرسید چطور این کار را کردی؟؟ لااقل رمز و راز ثبات قیمت را از هویدا می پرسیدند و بعد اعدامش میکردند! یا میگفت سالها قیمت خودکار بیک را ثابت نگه داشتم ولی یک نفر نپرسید که چطور توانستی چنین کاری کنی!!؟؟

وی افزود: مسئولان باید تسلط و شناخت بیشتری از حقوق مردم و شیوه ارتباطات بین‌المللی داشته باشند. هر چقدر هم که حقوق ملت را کتمان کنند باز هم مجبور خواهند شد از جایی به بعد آن را به رسمیت بشناسند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا