اجتماعیفارس

آزمون دکترا در هفت استان برگزار می شود

خبرمهم: نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در فارس اعلام کرد که کنکور دکتری ۱۴۰۱، صبح جمعه ششم اسفندماه همزمان با سراسر کشور با حضور ۹هزار و ۱۱۸داوطلب در استان برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در فارس اعلام کرد که کنکور دکتری ۱۴۰۱، صبح جمعه ششم اسفندماه همزمان با سراسر کشور با حضور ۹هزار و ۱۱۸داوطلب در استان برگزار می‌شود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، علیرضا افشاری‌فر سه‌شنبه سوم اسفند در یک کنفرانس خبری بیان کرد: کنکور دکتری ۱۴۰۱، صبح جمعه ششم اسفندماه جاری با حضور ۹هزار و ۱۱۸داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.

او افزود: این آزمون در استان فارس، در هفت شهرستان استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در فارس ادامه داد: کنکور دکتری ۱۴۰۱ در استان فارس، در رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان برگزار می‌شود.

به‌ گفته‌ افشاری‌فر؛ از میان ۱۸۶۵۵۶ داوطلب کنکور دکتریدر کشور، ۹۱۱۸ داوطلب، از استان فارس است که از این تعداد، ۶۶۵۴ نفر از شهرستان شیراز، داوطلب شرکت در این آزمون هستند.

نماینده‌ سازمان سنجش در فارس با اعلام اینکه کنکور دکتری ۱۴۰۱، در شهرستان‌های شیراز، لار، فسا، کازرون، جهرم،اقلید و مرودشت در استان برگزار خواهد شد، گفت: این آزمون در ۲۱حوزه‌ی استان برگزار می‌شود که از این تعداد، ۱۵حوزه مربوط به شیراز است.

او با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: امسال هم تمام تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، مانند سال‌های گذشته در نظر گرفته شده و تمام داوطلبان، طبق دستورالعمل‌ها موظف هستند که نکات بهداشتی را رعایت کنند.

افشاری‌فر در خصوص داوطلبانی که به کرونا یا امیکرون مبتلا هستند هم عنوان کرد: این دسته از داوطلبان در ‌صورتی‌که در بیمارستان بستری هستند، باید قبلا با سازمان سنجش هماهنگی لازم را انجام داده باشند تا شرایط  آزمون کنکور در مرکز درمانی مشخص شده‌ سازمان سنجش امکان‌پذیر باشد؛در غیر این صورت، در حوزه‌های امتحانی، اتاق‌های جداگانه‌ای برای این داوطلبان در نظر گرفته شده است.

او یادآوری کرد: کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۳اسفندماه ۱۴۰۰، برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و داوطلبان باید برای ویرایش و تصحیح مغایرت‌های موجود، حداکثر تا ششم اسفندماه امسال منحصرا در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه مراجعه کنند.

افشاری‌فر افزود: درصورتی‌که در بندهای ۷و ۱۲ کارت شرکت‌کنندگان مغایرتی وجود داشت، افراد باید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۴و۵ اسفند به نماینده‌ سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه‌ مربوطه (براساس جدول شماره۲ در دفترچه سازمان سنجش) مراجعه و پیگیری کنند.

نماینده‌ سازمان سنجش در فارس با یادآوری اینکه آزمون دکتری ۱۴۰۱، ساعت ۸صبح روز جمعه ششم اسفندماه آغاز می‌شود و درهای ورود به حوزه‌های امتحانی، در ساعت ۷:۳۰بسته خواهد شد از داوطلبان خواست تا به‌ موقع در محل آزمون حضور یابند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا