اجتماعی

آمار واقعی از توانخواهان در مازندران ارائه شود

خبرمهم: نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شناسایی دقیق معلولان و توانخواهان جامعه و برنامه ریزی راهبردی برای حل مشکلات فراروی آنان شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در دیدار مدیرکل و معاونان بهزیستی مازندران خدمت به جامعه هدف بهزیستی را انسانی و اخلاقی دانست و گفت: خدمت در این سازمان به عشق عجین شده است و باید کاری کنیم که بار سنگینی از خانواده‌ها و جامعه کم و برداشته شود.

وی گفت: باید راه‌های علمی پیشگیری از بروز معلولیت‌ها و عدم توان انجام کارها را از بین بریم و باید با علت بروز معلولیت و تصادفات برخورد شود.

وی با تاکید براینکه باید کاری کنیم که تولید معلولیت و عقب ماندگی نشود، گفت: باید جلوی تولید فقر را در جامعه بگیریم و نظام اقتصادی ما نیازمند اصلاح و بازنگری است.

امام جمعه ساری مبارزه با علت و توجه به پیشگیری از بروز معلولیت‌ها را اقدامی ضروری برشمرد و گفت: همچنین حداکثر تلاش را برای رسیدگی و خدمت به جامعه هدف داشته باشیم و از ظرفیت‌های مختلف در این حوزه استفاده شود.

آیت الله لائینی خواستار شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند ئ تحت پوشش قراردادن و حمایت کردن از آنان شد و گفت: آمار واقعی از جامعه معلولان داشته باشیم و براساس آن آمارها برنامه ریزی راهبردی داشته باشیم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا