اجتماعیاستانی

افتتاح ۹۴۰ واحد مسکن روستایی در لرستان

خبرمهم: مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از افتتاح ۹۴۰ واحد مسکن روستایی در استان خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،پویا تابعی گفت: ۹۴۰  واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر۱۰۳ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان همزمان با گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی در لرستان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین اجرای طرح هادی در لرستان بالاتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: ۷ پروژه طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح خواهدشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به  رتبه دوم لرستان در مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور اظهار کرد: ۹۴۰ واحد مسکن روستایی که عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شده در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری افتتاح خواهد شد.

تابعی با بیان اینکه بازسازی ۴۰۰واحد خسارت دیده در مناطق زلزله زده اندیکا در استان خوزستان به بنیاد مسکن لرستان واگذار شده اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری عملیات بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده  پایان یافته و واحدهای در دست احداث مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به وجود یکهزار و ۵۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در لرستان تصریح کرد: بازنگری طرح هادی ۱۵۷ روستا در سال جاری در دست اقدام بوده که با اجرای آن بازنگری طرح هادی در۵۰ درصد روستاهای لرستان به پایان خواهد رسید.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا