اجتماعی

آزادی زندانیان به دست کلاهبرداران!

خبرمهم: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باندی که با جعل اسناد اقدام به آزادی زندانیان می کردند، خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: چندی پیش کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران مطلع شدند اعضای یک باند چند نفره با ارائه سند‌های جعلی به مراجع قضائی، زندانیان را از حبس آزاد می‌کنند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی افزود: با جمع آوری اطلاعات به دست آمده تحقیقات در این خصوص آغاز و کارآگاهان با رصد‌های اطلاعاتی به دست آوردند ۲ نفر از اعضای این باند در صدد هستند یک سند ۱۰ میلیارد تومانی را به عنوان وثیقه برای آزادی یک زندانی به مرجع قضائی معرفی کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره کرد و گفت: با ارائه سند جعلی توسط متهمان به مرجع قضائی، هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در پی جوئی‌های انتظامی به بزه انتسابی معترف شدند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان به دست آوردند، یکی از اعضای این باند در استان اصفهان ساکن است و قصد دارد به شهر تهران برای ارائه سند‌های جعلی مراجعه کند.

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه متهم در ترمینال جنوب تهران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا