اجتماعی

هنوز کسی برای ریاست هلال احمر انتخاب نشده است

خبرمهم: جلسه شورای‌عالی هلال‌احمر برای انتخاب رئیس جدید هلال‌احمر عصر دیروز تشکیل و طی آن پیرحسین کولیوند و محمدجعفریان با کسب بیشترین آرا، به‌عنوان نامزدهای منتخب ریاست جمعیت هلال‌احمر به رئیس‌ جمهوری معرفی شدند

جلسه شورای‌عالی هلال‌احمر برای انتخاب رئیس جدید هلال‌احمر عصر دیروز تشکیل و طی آن پیرحسین کولیوند و محمدجعفریان با کسب بیشترین آرا، به‌عنوان نامزدهای منتخب ریاست جمعیت هلال‌احمر به رئیس‌ جمهوری معرفی شدند اما تاکنون حکمی از ریاست جمهوری برای ریاست جمعیت هلال احمر ابلاغ نشده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، اسامی کاندیداهای ریاست جمعیت هلال‌احمر اعلام شد.جلسه شورای‌عالی هلال‌احمر برای انتخاب رئیس جدید هلال‌احمر تشکیل و طی آن پیرحسین کولیوند و محمد جعفریان با کسب بیشترین آرا، به‌عنوان نامزدهای منتخب ریاست جمعیت هلال‌احمر به رئیس‌ جمهوری معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: «جلسه شورای‌عالی هلال‌احمر ساعت ۱۸ دوشنبه (مورخ ۱۰ آبان) برگزار و گزینه‌های پیشنهادی برای ریاست جمعیت هلال‌احمر به رئیس جمهوری معرفی شدند.»

او افزود: «پیرو برگزاری این جلسه آقایان پیرحسین کولیوند و محمد جعفریان به ترتیب با ۱۳ و ۸ رأی ماخوذه به‌عنوان گزینه‌های پیشنهادی به رئیس جمهوری انتخاب و معرفی شدند.»

لازم به‌ذکر است؛ پس از انجام انتخابات میان ۲۲ کاندیدای ریاست هلال‌احمر در شورای‌عالی و انجام رأی‌گیری، دو نفر از این افراد که بیشترین رأی را کسب کرده‌اند به رئیس جمهوری معرفی شده و رئیس جمهوری نیز در نهایت یک نفر را به‌عنوان ریاست جمعیت هلال‌احمر انتخاب خواهد کرد.

حال باید دید از بین دو نامزد چه کسی بر کرسی ریاست هلال‌احمر خواهد نشست. تاکنون حکمی از سوی رئیس جمهوری برای هیچ کس صادر نشده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا