اجتماعی

ورودی شهرهای مازندران هم مسدود شد‌

خبرمهم: فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: ورودی شهرهای دارای وضعیت حاد کرونایی مازندران در ۲۶ نقطه استان مسدود شد‌.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سرهنگ نصرالله بیگلری بیا بیان اینکه ورودی شهرهای وضعیت قرمز و شرایط خاص مازندران مسدود شد، گفت: علاوه بر تردد غیر بومیان به این شهرها، حتی آمد و شد برای هم استانی‌ها نیز ممنوع است.
وی با اشاره به اینکه ورودی‌های مازندران از استانهای تهران، البرز، گیلان، سمنان و گلستان نیز به صورت فیزیکی مسدود کامل است، افزود: تمامی خودروهای پلاک غیر بومی برگشت داده می شوند و خودروهای متخلف در جاده‌ها یک میلیون تومان و در شهرها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
فرمانده پلیس راهور مازندران از خلوت بودن همه جاده‌های درون و برون شهری استان خبر داد و یادآور شد: علاوه بر فعال بودن تیم‌های گشت، دوربین‌های ثبت تخلف هوشمند نیز فعال هستند و آنلاین به متخلفین پیامک ارسال می‌شود.
سرهنگ بیگلری با اعلام اینکه درباره برگزاری مراسم روز عاشورا از قبل به ما‌ اعلام کردند مراسم تجمیعی‌ در شهرهای استان نداریم، تصریح کرد: هیات‌هایی که در سطح شهر امروز مراسم عزاداری برپا می‌کنند، برای باز بودن مسیرهای عبور، و هدایت عزاداران با رعایت‌ پروتکلهای بهداشتی، پلیس راهور استان تمامی تدابیر لازم را اندیشیده‌ است‌./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا