اجتماعی

کشف شکلات‌های حاوی روانگردان

خبرمهم: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به تشریح راهبردهای این پلیس پرداخت و از کشف شکلات های حاوی روانگردان خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سردار مجید کریمی افزود: شکلاتهایی با جاسازی روانگردان های بسیار مخرب با «تی، اچ سی» کشف شد و در این رابطه سه نفر شناسایی و دستگیر شده اند که با استفاده از بسترهای مجازی به عرضه این روانگردان ها در پوشش شکلات می پرداختند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به تشریح راهبردهای این پلیس در مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت: تقویت، توسعه، تجهیز و استفاده فراگیر از امکانات اطلاعاتی – انتظامی برای شناسایی، تعقیب و انهدام شبکه ها و مقابله با عوامل اصلی داخلی و بین المللی مرتبط با مواد مخدر و روانگردان و پیش سازها جدی ترین راهبرد این پلیس است.

سردار کریمی ادامه داد: تقویت، تجهیز و توسعه یگان ها، همچنین مکانیزه کردن سامانه های کنترلی و تمرکز اطلاعات به منظور کنترل مرزها و مبادی ورودی کشور و نیز مبارزه انقلابی، هوشمند، قاطع، دانش محور و فراگیر علیه کلیه فعالیت ها و اقدام های غیرقانونی مرتبط با مواد مخدر، روانگردان ها و پیش سازهای آنها مبتنی بر اشراف اطلاعاتی و حرفه ای گرایی و همچنین کنترل به روز، شیوع و آسیب های ناشی از اعتیاد از دیگر اولویت های جدی ما است./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا