اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ رگبار پراکنده همراه با رعد و برق در جنوب سیستان و بلوچستان/سامانه بارشی در سواحل دریای خزر تقویت می شود

خبرهای فوری: براساس نقشه های هواشناسی، طی امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و بخش هایی از کرمان شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری،  براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و بخش هایی از کرمان شاهد رگبار پراکنده و وزش باد شدید خواهیم بود و از بعدازظهر همین روز با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر به ویژه در غرب و مرکز، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود، ضمن اینکه در اردبیل و شمال آذربایجان شرقی شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.

روز پنج شنبه با تقویت این سامانه در سواحل دریای خزر، بویژه سواحل غربی بارش باران، برای مناطقی از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز بارش برف و در بخش هایی از غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز جمعه در سواحل دریای خزر و بخش هایی از غرب و مرکز کشور شاهد بارش پراکنده خواهیم بود. روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، برای شمال غرب و غرب، بارش باران و برف و در جنوب غرب کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود. روز یکشنبه سامانه بارشی در نیمه غربی کشور تقویت شده و گستر بارش به مناطق مرکزی کشور، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر می رسد.

طی۲  روز آینده در جنوب شرق و شرق کشور و استان هرمزگان شاهد وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا