اجتماعیاستانیتهرانحوادث

بیش از نیمی از جانباختگان سانحه تجریش کادر پزشکی بودند

خبرمهم: در‌حادثه کلینیک‌ سینا اطهر، دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی و دکتر سلطانپور متخصص بیهوشی جان باخته‌اند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم،  احتمال انفجار مجدد در محل حادثه کلینیک سینا اطهر هنوز کاملاً از بین نرفته است

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پی وقوع حادثه کلینیک سینا اطهر با بیان این که احتمال انفجار مجدد به طور کامل از بین نرفته است، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم اخبار را از رسانه‌ها پیگیری کنند و در محل حادثه جمع نشوند

شایعه وجود مواد رادیو اکتیو در محل انفجار’ تکذیب شد

 حریرچی خاطر نشان کرد در حال بررسی علت حادثه هستیم که انفجار اول به چه دلیل رخ داده است.

وی افزود : عمده کار این دی‌کلینیک، تصویربرداری در دو طبقه بوده است. اعمال جراحی سبک مختلف در دی‌کلینیک‌ها امکان پذیر است.

معاون کل وزارت بهداشت در ادامه برخی اخبار مبنی بر وجود مواد رادیواکتیو در محل انفجار کلینیک سینا تهران را تکذیب کرد.

یک ساعت قبل خبرآنلاین نوشته بود: “دود حاصله نشان از انفجار و امکان سوخت مواد سمی یا گاز هایوم دارد. پلوم رها شده شکل کاملی از مواد و رنگ سیاه و غلیظ ان می‌تواند حاصل اتش سوزی مواد سمی یا حتی دارویی و شیمیایی باشد.”

حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران هم درباره “امکان خرابکاری” گفته “صددرصد شایعه است”

تسلیت سخنگوی دولت به خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر

سخنگوی قوه مجریه ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، بر رسیدگی کامل و درمان مصدومان این انفجار تأکید کرد.
علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: عوامل امداد و نجات و درمان اعم از آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر از دقایق اولیه به سرعت مشغول نجات حادثه‌دیدگان و جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه شدند.

وی بیان کرد: از دقایق اولیه انتشار خبر انفجار و با مشخص شدن ابعاد حادثه، اعضای دولت پیگیر روند امدادرسانی بودند و مدیران ارشد وزارت بهداشت، استانداری و شهرداری تهران و دیگر عوامل امدادی و انتظامی سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و بر حسب وظیفه در روند امدادرسانی نظارت داشتند.‌

سخنگوی دولت تأکید کرد: شناسایی علت وقوع این حادثه دردناک در دست بررسی است و درباره علت و ابعاد انفجار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ربیعی همچنین تصریح کرد: مراکز درمانی نزدیک محل حادثه برای هر نوع ارائه خدمات به مصدومان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند و به درمان مصدومان مشغول هستند.

وی گفت: کماکان پیگیر روند امداد و نجات هستیم و همه عوامل در تلاش هستند تا از تلفات بیشتر جلوگیری کنند.

ربیعی ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، برای درگذشتگان این حادثه، رحمت و غفران الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسألت داشت.

ارجاع اجساد حادثه آتش سوزی خیابان شریعتی تهران به پزشکی قانونی

اجساد ۱۸ تن از جانباختگان حادثه شب گذشته آتش سوزی در کلینیک سینااطهر خیابان شریعتی تهران جهت تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، تاکنون اجساد ۱۸ تن از جانباختگان حادثه شب گذشته آتش سوزی در کلینیک سینااطهر خیابان شریعتی تهران جهت تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند که پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضایی اجساد تحویل بستگان درجه اول خواهد شد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا