بین المللیسیاسی

قاضی‌زاده‌هاشمی: باب مذاکره با هیچ کشوری به جز آمریکا بسته نیست

خبرهای فوری: نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه باب مذاکره با هیچ کشوری به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست، گفت:مذاکره با آمریکا منتفی است و در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه، ۷ بهمن) پارلمان در تذکر شفاهی، گفت: با آمدن ترامپ آمریکا از برجام خارج شد، تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان تشدید شد و سپاه پاسداران فداکار ایران به عنوان گروه تروریستی اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده استراتژیک سپاه قدس و همراهانش که محبوب قلب میلیون‌ها ایرانی و آزادی‌خواهان دنیا بود و همچنین ابومهدی مهندس فرمانده ارشد حشدالشعبی را ترور کردند و با وقاحت گفتند آنها تروریست بودند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ادامه داد: این مهم در حالی است که فرمانده جدید سپاه قدس را تهدید به ترور کرده‌اند و مجدداً تحریم‌های دیگری را علیه کشورمان اعمال کردند.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه مردم ایران و همه آزادی‌خواهان یکپارچه فریاد انتقام علیه ظالمان را سر داده‌اند، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نیز به تبعیت از خواست مردم ترامپ و اذنابش را تروریست اعلام کرد و بر این اساس، آنها را مورد پیگیری قانونی قرار داد.

وی گفت: رهبر انقلاب راهبرد مذاکره را تغییر دادند و مذاکره بین ایران و آمریکا را اینطور تبیین کردند، مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا منتفی است و در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد، بر این اساس باب مذاکره با هیچ کشوری به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: حال سؤال این است که آقای ظریف، وزیر خارجه ایران است یا حافظ منافع آمریکا و عامل پرگویی ترامپ و تلاش برای تحقیر ملت ایران؟ آیا بهتر نیست مجلس دهم برای عاقبت‌بخیری و حُسن ختام با یک اقدام مثبت برای آلام قلب جریحه‌دار شده مردم از این پیام تحقیرآمیز آقای وزیر که مورد استقبال معاندین جمهوری اسلامی قرار گرفت و به احترام خون شهید قاسم سلیمانی و همراهانش و حمایت از راهبرد رهبری در موضوع مذاکره برخورد کند؟

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: همچنین از قوه‌قضائیه بخواهیم وفق قانون به فرآیند مؤاخذه، تنبیه و حتی اخراج وی از وزارت خارجه را فراهم آورد؟ظاهراً وی علاقه‌مند به دورهمی با آمریکایی‌های جنایتکار و تروریست است و این در حالی است که قلب ملت ایران جریحه‌دار شده است./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا