سیاسی

مرعشی، فعال اصلاح طلب: برداشتم این است که مقام معظم رهبری برای حل و فصل فیلترینگ و طرح نور از آقای پزشکیان حمایت می‌کند.

خبرمهم: مرعشی، فعال اصلاح طلب: من برداشتم این است که با فرمان خیلی خوبی که آقای پزشکیان حرکت می‌کند، مقام معظم رهبری برای حل و فصل مسائل کوچکِ فیلترینگ و طرح نور از ایشان حمایت می‌کند.

مرعشی، فعال اصلاح طلب: دولت آقای پزشکیان با یک سری مشکلات واقعی از جمله کسری بودجه، کمبود برق و گاز در تابستان و زمستان، تورم بالای ۴۰ درصد، کاهش رشد اقتصادی و… روبروست./ نقطه امید در شرایط فعلی این است که آقای پزشکیان در مسیر تنش‌زدایی است و علاقه‌مند است تنش‌های سیاسی فضا را برای اتخاذ تصمیمات مهم محدود نکند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، حسین مرعشی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌‌ای خبرهای فوری مهم در‌خصوص فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی دولت چهاردهم گفت: دولت آقای پزشکیان با یک سری مشکلات واقعی از جمله کسری بودجه، کمبود برق و گاز در تابستان و زمستان، تورم بالای ۴۰ درصد، کاهش رشد اقتصادی و…  روبروست. نقطه امید نیز در شرایط فعلی این است که آقای پزشکیان در مسیر تنش‌زدایی است و علاقه‌مند است تنش‌های سیاسی فضا را برای اتخاذ تصمیمات مهم محدود نکند. 

وی ادامه داد: در‌حال حاضر هم باید سیاست زدایی از نهادهای مهم و تاثیرگذار کشور برای اتخاذ تصمیمات مهم انجام شود و ما امیدواریم بستری آماده شود تا در آن مدیران آینده وزارتخانه‌ها شهامت به کار‌گیری از خردمندان کشور و شهامت تصمیم‌گیری برای حل و فصل مشکلات واقعی کشور را داشته باشند. در حوزه مسائل سیاست خارجی باید اصول روابط طوری تنظیم شود تا بتواند مسائل خارجی را حل و فصل کرده و برای افزایش تولید نفت و گاز به تکنولوژی‌های لازم دستیابی پیدا کند و امکان استفاده از منابع ارزان خارجی فراهم شود. امیدواریم در سایه‌ی وفاق ملی این ‌راه‌کارها اجرایی شود. 

حسین مرعشی، فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان نسبت به حذف طرح نور و فیلترینگ تاکید کرد: دولت می‌تواند برای حذف فیلترینگ و طرح نور حمایت رهبری را داشته باشد. من برداشتم این است که با فرمان خیلی خوبی که آقای پزشکیان حرکت می‌کند، مقام معظم رهبری برای حل و فصل مسائل کوچک فیلترینگ و طرح نور از ایشان حمایت می‌کند. 

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا