سیاسی

جعفرزاده ایمن‌آبادی: به خاطر بی‌عرضگی آقایان در دولت سیزدهم، روز تنفیذِ دولت چهاردهم کشور تعطیل است/ صحبت از گرانی بنزین برای خالی کردن ته دل مردم است.

خبرمهم: جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس: آقای پزشکیان از دولت قبلی، خرِ لنگِ منگ با کوهی از مشکلات و دروغگویی‌‌ها در روزهای تعطیل تحویل گرفته نه یک اسب زین شده.

جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس: هیچ دولتی در روزهای آخر برای دولت بعدی مشکل ایجاد نکرده اما طبق مصوبه هیئت دولت نهاده‌های کشاورزی از حدود ۳۰، ۴۰ هزار‌تومان به ۲۴۰ هزار تومان تغییر پیدا کرد./ من از یک سری مراکز درمانی خبر دارم که برق را قطع کردند و گفتند دستور آقای پزشکیان است. مدیران دولت قبلی به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به آقای پزشکیان هستند. الان هم که می‌خواهند بروند صحبت از افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی و بنزین می‌کنند. کسانی که از گرانی بنزین می‌گویند دوستان مردم، انقلاب و ولایت نیستند./  دولتی که قرار بود سالی یک میلیون شغل ایجاد کند با فیلترینگ حداقل هر سال ۴،۵ میلیون شغل را نابود کرد. امیدوارم آقایان با آشناییت به الفبای حقوق فیلترینگ و طرح نور را برطرف کنند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس به مطهره حیدری، خبرنگار خبرهای فوری مهم گفت: هیچ دولتی در روزهای آخر برای دولت بعدی مشکل ایجاد نکرده اما طبق مصوبه هیئت دولت نهاده‌های کشاورزی از حدود ۳۰، ۴۰ هزار‌تومان به ۲۴۰ هزار تومان تغییر پیدا کرد. من از یک سری مراکز درمانی خبر دارم که برق را قطع کردند و گفتند دستور آقای پزشکیان است. مدیران دولت قبلی به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به آقای پزشکیان هستند. الان هم که می‌خواهند بروند صحبت از افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی و بنزین می‌کنند. همه می‌دانند آقای پزشکیان خرِ لنگِ منگ تحویل گرفت نه اسب زین شده که عبارتش هم در این روزها شبیه به یک جک است و واقعا کوهی از مشکلات، ناتوانی‌ها، بی‌عرضگی‌ها و متاسفانه دروغگویی‌ و خلاف‌گویی‌ها را تحویل گرفته. 

وی ادامه داد: وقتی آقایان وزرا در تلویزیون گزارش کار دادند مردم نمی‌دیدند و می‌خندیدند چون با واقعیت در زندگی مردم تطابقی نداشت. این‌ها کسانی بودند که بدترین ظلم را به آقای رئیسی با همین گزارشات دروغشان انجام دادند. متاسفانه الان ناجوانمردانه ترین اقدام یک کابینه در حق دولت بعدی رقم می‌خورد و آقای پزشکیان مرد کار است ولی صادقانه دولت سیزدهم با او برخورد نکرد و بدترین رفتار اداری، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را با او داشتند. 

جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید کرد: مردم هشیار باشند صحبت از گرانی بنزین در این روزها برای خالی کردن ته دل مردم است. این‌ها دوستان مردم، انقلاب و ولایت نیستند. اگر بودند الان این رفتارها را نداشتند. این را هم در نظر داشته باشید که آقای پزشکیان کشور را در روزهای تعطیل تحویل گرفته. امروز روز تنفیذ است و کشور تعطیل است. روز کاری و اداری به خاطر بی‌عرضگی همین آقایان در دولت سیزدهم، تعطیل شده. باز هم می‌گویم آقای پزشکیان یک کشور تعطیل را تحویل گرفته و باید همه به او کمک کنیم تا موفق شود. 

این نماینده ادوار در‌ واکنش به اظهارات حسین شریعتمداری نسبت به اعضای شورای راهبردی دولت مسعود پزشکیان گفت: آقای شریعتمداری اگر این حرف‌ها را نگوید که دیگر شریعتمداری نیست. امیدوارم مقام معظم رهبری در مورد نمایندگی‌شان در روزنامه کیهان تجدید نظر کند، این یک تقاضای مردمی است.  حتی فکر می‌کنم باید کارزاری شکل بگیرد در این زمینه چون فکر می‌کنم آقای شریعتمداری حتی شانیت نمایندگی رهبری را حفظ نمی‌کند چون به کاربردن عبارت هم‌جنس گرایی برای افراد انقلابی و دلسوز نسبت به نظام ، ظلم به مسئولین انقلابی کشور است. این خیلی کلمه زشت، کریه و ناراحت کننده‌ای است. حتی حزب‌اللهی‌ها و اصول‌گرایان هم از این عبارت دفاع نمی‌کنند و مورد سرزنش قرار می‌دهند. 

وی اضافه کرد: من فکر می‌کنم آقای شریعتمداری از لحاظ فکری، ذهنی و حتی مغزی دچار اشکالاتی شده و دیگر صلاح نیست کرسی نمایندگی رهبری در اختیار ایشان قرار بگیرد البته حضرت آقا خودشان و دفترشان صاحب اختیار هستند منتهی من به عنوان یک شهروند و فعال سیاسی و انقلابی نظرم این است که در مورد ایشان یک تجدیدنظری صورت بگیرد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در‌خصوص سیاست خارجی دولت چهاردهم گفت: آقای پزشکیان فرد معتدلی است و منش اعتدالی دارد. اگر آمریکایی‌ها عاقل باشند و از گذشته درس عبرت گرفته باشند فرصت خوبی برای رفع اختلافات وجود دارد. امیدوارم در این میان روسیه نیز بر طبل اختلافات نکوبد و تنش ایجاد نکند. آمریکا هم دچار یک عقلانیتی شود و بتواند با اتخاذ یک سری روش‌ها و سیاست‌های منطقی و معقول از جمله حذف سپاه پاسداران از تحریم و کاهش تحریم‌های دیگر  راه‌های را برای همکاری مسالمت‌آمیز فراهم کند. 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس در پایان نسبت به طرح نور و فیلترینگ افزود: مردم نسبت به فیلترینگ و طرح نور نظر مساعدی ندارند و طبیعی است که حاکمیت  باید با درخواست مشروع و معقول مردم همراهی کند. طرح فیلترینگ شکست خورده است . ببینید ایرانیان الان چقدر در پلتفرم‌های خارجی حضور دارند. دولتی که قرار بود سالی یک میلیون شغل ایجاد کند با فیلترینگ حداقل هر سال ۴،۵ میلیون شغل را نابود کرد و آمارها نیز نشان می‌دهد فیلترینگ موفق نبوده. در طرح نور هم امیدوارم آقایان با آشناییت به الفبای حقوق این مسائل را برطرف کنند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا