سیاسی

مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: آقای جلیلی می‌داند هرگز در نظام جمهوری اسلامی به مقام بالا نخواهد رسید اما عده‌ای او را به عنوان یک لولو در مقابل جریانات سیاسی بزرگ می‌کنند.

خبرمهم: مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: همین که آقای جلیلی بقایای انجمن حجتیه و جریان مرتجع را در یک جا جمع می‌کند، سیستم‌های امنیتی را متوجه می‌کند تا بفهمند که در کجا برای جمهوری اسلامی نقشه کشیده می‌شود.

مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بخش پنهان دولت سایه که اصلا حتی آقای جلیلی هم آن‌ها را نمی‌شناسد فعالیت‌های اصلی را انجام می‌دهند و آقای جلیلی یک بازیچه در دست این جریان است. جلیلی خودش هم می‌دانست که در این انتخابات رای نخواهد آورد./ من معتقدم آقای جلیلی خودش، خودش را جدی نمی‌گیرد ولی منتقدانش او را جدی می‌گیرند چون ایده، سواد کافی، سیاست و تحلیل ندارد و غیر از چند کلمه و چند کلید واژه تکراری هیچ چیز دیگری نیست. من تعجب می‌کنم از افرادی که آقای جلیلی را جدی می‌گیرند حتی در حد یک رسانه زیرپله‌ای.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در‌ پاسخ به این سوال که آیا با وجود دولتی که اکثریت مردم آن را انتخاب کردند نیازی به دولت سایه هم هست که آقای جلیلی تاکید کرده دولت سایه را قوت و جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد، گفت: بله وجود دولت سایه و دولت پنهان لازم است بالاخره بقایای انجمن حجتیه و جریان مرتجع باید یک جایی جمع بشوند و همین که آقای جلیلی این‌ها را در یک جایی جمع می‌کند در واقع سیستم‌های امنیتی را متوجه می‌کند تا بفهمند که در کجا برای جمهوری اسلامی نقشه کشیده می‌شود. نگرانی من از وجود این دولت نیست از این است که این دولت همچنان قرار است پنهان بماند و این هم اصلا دست آقای جلیلی نیست.

مهاجری ادامه داد: آقای جلیلی در دولت سایه سرکار است در واقع بخش پنهان دولت سایه که اصلا حتی آقای جلیلی هم آن‌ها را نمی‌شناسد فعالیت‌های اصلی را انجام می‌دهند. آقای جلیلی یک بازیچه در دست این جریان است و چیزی دیگری نیست. من معتقدم آقای جلیلی خودش، خودش را جدی نمی‌گیرد ولی منتقدانش او را جدی می‌گیرند چون آقای جلیلی ایده، سواد کافی، سیاست و تحلیل ندارد و غیر از چند کلمه و چند کلید واژه تکراری هیچ چیز دیگری نیست. من تعجب می‌کنم از افرادی که آقای جلیلی را جدی می‌گیرند حتی در حد یک رسانه زیرپله‌ای. 

وی اضافه کرد: جلیلی آدم جدی نیست و اصلا خودش نیست و می‌دانست که در این انتخابات رای نخواهد آورد و می‌داند که هرگز در نظام جمهوری اسلامی به مقام بالا نخواهد رسید اما یک عده هستند که او را به عنوان یک لولو در مقابل جریانات سیاسی بزرگش می‌کنند. من خود جلیلی را یک جریان نمی‌دانم اما آن جریان پنهان پشتش را که خود جلیلی هم از وجودش خبر ندارد را جدی می‌دانم چون جریان ارتجاعی وابسته‌ای است که امیدوارم اگر یک روزی اسناد وزارت خارجه بعد از چند‌ده سال منتشر شد اطلاعات مربوط به آن‌ها در آن نباشد و لااقل خیلی موفق نشوند. 

این فعال سیاسی اصولگرا خطاب به سعید جلیلی گفت: من از آقای جلیلی این مطالبه را دارم که بگوید کارشناس‌هایی که از آن‌ها اسم می‌برد را چرا کسی نمی‌شناسد و چرا پنهان هستند؟ این افراد را بیارند و معرفی کنند تا مردم و جامعه دانشگاهی و نخبگی آن‌ها را بشناسند. قطعا همه ان‌ها از آقای جلیلی پایین‌تر هستند و به نظر من آقای جلیلی که صدر آن‌هاست هیچ نمی‌داند چه برسد به این کارشناسان که فکر می‌کنم خیلی کوچکتر از آن هستند که تصور می‌کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا سعید جلیلی با دولت سایه می‌تواند در مقابل دولت چهاردهم سنگ‌اندازی کند، افزود: آقای جلیلی ذره‌ای قدرت و توان برای سنگ‌اندازی در مقابل دولت آقای پزشکیان ندارد ولی آن جریان مخفی و پنهان می‌تواند و در بعضی قسمت‌های مخفی حکومت نیز نفوذ کرده. 

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در پایان نسبت به اینکه افراد مخفی در دولت سایه چه کسانی هستند، گفت: این زمان بگذار تا وقت دگر…  

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا