سیاسی

عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب: رویش جوانه‌های امید برای تغییر وضعیت ناامیدکننده دیده می‌شود.

خبرمهم: عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب: معنای رد صلاحیت تمام اعضای کابینه دولت روشن است، آنان فاقد حداقل‌های سیاسی بودند و نمونه آن امضای نامه برای درخواست تایید صلاحیت یکی از خودشان بود.

عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب: نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهد که حدود یک سوم کسانی که در دو انتخابات گذشته نیامده بودند امیدوارند که تحولی رخ دهد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم نسبت به وضعیت سیاسی کشور در شرایط فعلی گفت: به نظرم رویش جوانه‌های امید برای تغییر وضعیت ناامیدکننده دیده می‌شود. 

وی در‌خصوص معنای رد صلاحیت تمام اعضای کابینه دولت سیزدهم تاکید کرد: معنای رد صلاحیت تمام اعضای کابینه دولت روشن است اغلب آنان فاقد حداقل‌های سیاسی بودند نمونه آن امضای نامه برای درخواست تایید صلاحیت یکی از خودشان بود که نشانه آشکار از بی‌تجربگی کامل سیاسی بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در‌رابطه با میزان مشارکت مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهد که حدود یک سوم کسانی که در دو انتخابات گذشته نیامده بودند امیدوارند که تحولی رخ دهد. ولی به گمانم در روزهای آینده و با حضور آقای پزشکیان این میزان افزایش چشمگیرتری خواهد یافت.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در‌پایان با اشاره به ویژگی‌های مهم یک رئیس‌جمهور کارآمد آن هم فارغ از مسائل جناحی افزود: فردی که به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود باید اعتقاد واقعی به حقوق و حاکمیت مردم و نخبگان و علم و تجربه بشری داشته باشد که به نظرم همین‌ها کفایت می‌کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا