سیاسی

افشا‌کننده خودروهای شاسی بلند در مجلس یازدهم: مردم با احمدی‌نژاد به دنبال گمشده خود هستند. /بخش قابل توجهی از جامعه طعم خدمت را در زمان احمدی‌نژاد چشیدند. /زمان استیضاح وزیر سابق صمت مردم به طنز گفتند نبودن وزیر‌ نیم میلیارد در کاهش قیمت خودروها تاثیر گذاشته، اگر تمام مسئولین نباشند ببینید چه خواهد شد!

خبرمهم: احمد علیرضا‌بیگی، افشا‌کننده خودروهای شاسی بلند در مجلس یازدهم: باید دید که نگرش شورای نگهبان در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۹۸، ۱۴۰۰ و یا همین انتخابات مجلس ۱۴۰۲ است تغییر می‌کند یا خیر.

احمد علیرضا‌بیگی، افشا‌کننده خودروهای شاسی بلند در مجلس یازدهم: اینکه اعمال نظر شخصی کنیم و مردم را از انتخاب نماینده خودشان محروم کنیم برازنده جمهوری اسلامی نیست. از جمله محمود احمدی‌ نژاد که اصلا دلیلی برای رد صلاحتیش وجود ندارد و قبلا هم بی‌جهت ایشان را رد کردند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، احمد علیرضا‌بیگی، افشا‌کننده خودروهای شاسی بلند در مجلس یازدهم به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در پاسخ به این سوال که چرا در روزهای بدون حضور رئیس‌جمهور کشور به ثبات اقتصادی رسیده، گفت: اگر خاطرتان باشد وزیر سابق صمت پارسال ۱۲ اردیبهشت استیضاح شد. آن زمان قیمت یک پژو ۲۰۷ حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که سه روز بعد از استیضاح قیمت این خودرو شد ۷۵۰ میلیون تومان، یعنی ما شاهد نیم میلیارد تومان کاهش قیمت در هر خودرو بودیم.  هرچند آقای قالیباف همان موقع گفت این کاهش قیمت به‌خاطر مصوبه مجلس درخصوص واردات خودرو دست دوم بود که اگر این را هم بپذیریم باید بعدا که مشخص شد این مصوبه مجلس هیچ‌گاه امکان اجرایی پیدا نخواهد کرد باید قیمت‌ها برمی‌گشت سر‌جای خودش اما برنگشت و معلوم شد علت اصلی کاهش قیمت، نبودن یک وزیر در جایگاهش بوده است. 

وی در ادامه افزود: آن زمان مردم به طنز گفتند نبودن وزیر‌صمت نیم میلیارد در کاهش قیمت خودروها تاثیر گذاشته، اگر تمام مسئولین نباشند ببینید چه تاثیری خواهد داشت. این عبارت را مردم با خنده می‌گفتند اما ما امروز شاهد واقعیت این طنز هستیم که کشور در ثبات و آرامش است همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نبودن رئیس‌جمهور نمی‌تواند در ثبات کشور تاثیری داشته باشد. حتما هم یک ایرادی در مدیریت وجود دارد که وقتی یک فردی سرکار است ثبات زمان نبودنش ایجاد نمی‌شود. 

علیرضا‌بیگی تاکید کرد: کشور الان در تب و تاب انتخابات است و مردم رصد می‌کنند که ببیند چه کسانی توسط شورای نگهبان تایید می‌شوند، آیا اراده و خواست مردم در نگرش شورای نگهبان محلی از اعراب دارد یا خیر؟ یا شورای نگهبان همچنان می‌خواهد به منوال گذشته عمل کند که معتقد بود میزان مشارکت مردم تاثیری در مشروعیت انتخابات ندارد. در واقع باید دید که نگرش شورای نگهبان در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۹۸، ۱۴۰۰ و یا همین انتخابات مجلس ۱۴۰۲ است یا تغییر می‌کند؟ مردم واقعا منتظر هستند که ببینند از نظر شورای نگهبان، در همچنان روی پاشنه سابق می‌چرخد یا قرار است این‌بار مردم دیده شوند. 

احمد علیرضا‌بیگی، نماینده سابق مجلس در‌پایان گفت: برای دیدن مردم نه تنها محمود احمدی‌ نژاد بلکه تمام کسانی که جز رجال سیاسی محسوب می‌شوند باید تایید صلاحیت شوند تا مردم خودشان انتخاب کنند. اینکه بیاییم اعمال نظر شخصی کنیم و مردم را از انتخاب نماینده خودشان محروم کنیم برازنده جمهوری اسلامی نیست. از جمله محمود احمدی‌نژاد که از مصادیق رجال سیاسی کشور است و اصلا دلیلی برای رد صلاحتیش وجود ندارد و قبلا هم بی‌جهت ایشان را رد کردند. چون بخش قابل توجهی از جامعه منتظر ورود احمدی‌ نژاد هستند و با حضور ایشان مشارکت بسیار بالا خواهد رفت چون بخش زیادی از جامعه طعم خدمت را در طول دوران جمهوری اسلامی از زمان احمدی‌نژاد چشیدند و الان به دنبال گمشده خود هستند. 

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا