سیاسی

واکنش رهبر انقلاب به موضوع حجاب

خبرمهم: هدف دشمنان از شبهه‌پراکنی این است که مردم را که نیروهای اصلی کشورند و ایمان مردم را عامل اصلی در حفظ کشور و حفظ نظام اسلامی است متزلزل کنند.

واکنش رهبر انقلاب به موضوع حجاب/ زن ایرانی در همه میدان‌ها با حجاب اسلامی، موفق و سربلند ظاهر شده

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور:
به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، هدف دشمنان از شبهه‌پراکنی این است که مردم را که نیروهای اصلی کشورند و ایمان مردم را عامل اصلی در حفظ کشور و حفظ نظام اسلامی است متزلزل کنند.
نقطه‌ی مرکزی و اساسی هویت تمدن غربی عبارت است از تفکیک میان دین و پیشرفت. این نقطه‌ی مرکزی است. جمهوری اسلامی درست همین مرکز را نشانه گرفته و شلیک کرده و به هدف زده! خب عصبانی‌اند دیگر
من یک مثال بزنم که حالا این روزها هم مطرح است، مسئله‌ی زن، در جامعه‌ی اسلامی. البته از اول انقلاب مسئله‌ی زن را مطرح میکردند؛ ادعای گزاف میکردند که از زن ایرانی میخوشاهند حمایت کنند. باز اخیراً هم به مناسبت به بهانه‌ی حجاب و اینها باز قضیه‌ی زن را مطرح کرده‌اند همان تلاشهای درواقع ناکام را دوباره دارند تکرار میکنند.
زن ایرانی در همه‌ی میدانها ظاهر شده با موفقیت و سربلندی و با حجاب اسلامی. اینها رجزخوانی نیست اینها واقعیات مخصوص جامعه‌ی ما است.

رهبر انقلاب: خطبای جمعه در مسائلی مثل حجاب به جای رویارویی با پادوهای حقیر غربی‌ها، منطق استعماری غربی را تبیین کنند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور:
در این هفته در خیلی از خطبه‌ها مسئله‌ی حجاب مطرح شد. در فضای مجازی و در بعضی روزنامه‌ها هم هست، در خطبه‌ها هم مطرح شد. خب در این زمینه‌های خیلی باید متین برخورد کرد، متین و منطقی، دور از احساسات بی‌مورد، حالا احساسات چیز خوبی است، چیز بدی نیست اما جا دارد اعمال احساسات. بالاخره شما در این‌جور موارد آن منطق استعماری غربی را که آتش‌بیار معرکه است و دست او مشغول کار است او را افشا کنید

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا