سیاسی

داستان زندگی رهبر در کانکس چه بود؟

خبرمهم: مدیرکل اسبق مطبوعات و رسانه های خارجی دولت اصلاحات، طی گفتگویی با پروژه تاریخ شفاهی ایرنا در سال ۱۳۹۷ ضمن بیان خاطره ازدواج همشیره‌ خود با فرزند رهبر انقلاب اشاره ای به محل زندگی حضرت آیت الله خامنه ای می‌کند.

مدیرکل اسبق مطبوعات و رسانه های خارجی دولت اصلاحات، طی گفتگویی با پروژه تاریخ شفاهی ایرنا در سال ۱۳۹۷ ضمن بیان خاطره ازدواج همشیره‌ خود با فرزند رهبر انقلاب اشاره ای به محل زندگی حضرت آیت الله خامنه ای می‌کند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  محمدحسین خوشوقت، مدیرکل اسبق مطبوعات و رسانه های خارجی دولت اصلاحات، طی گفتگویی با پروژه تاریخ شفاهی ایرنا در سال ۱۳۹۷ ضمن بیان خاطره ازدواج همشیره‌ خود با فرزند رهبر انقلاب اشاره ای به محل زندگی حضرت آیت الله خامنه ای می‌کند که مطالب مطرح شده در رسانه‌ها درباره این موضوع را شفاف میکند:

«این وصلت سال ۱۳۷۲ اتفاق افتاد. پدر مقید بودند که فرزندانشان با خانواده هایی متدین و هم سنخ از نظر فرهنگی و اجتماعی ازدواج کنند… این مراسم در یک خانه پیش ساخته ساده برگزار شد! منزل مقام معظم رهبری در همین کانکس بود! غرب منطقه ریاست جمهوری در خیابان آذربایجان، یک فضای خالی بود که در آن جا با کانکس یک ساختمان یک طبقه ای درست کرده بودند. محل کار مقام معظم رهبری هم در همین سازه قرار داشت. داخل کانکس نشسته بودیم؛ ناگهان یک صدای تکان دهنده از سقف فلزی به گوشمان رسید که همه جا خوردیم. یک میوه کاج رها شده بود و روی سقف فلزی کانکس افتاده بود. پیش خود گفتم، این سازه، در عین سادگی بیش از حد، نا ایمن هم هست. نکند خدای نا خواسته، اتفاقی برای رهبری و خانوادشان بیفتد! دو تخته فرش ماشینی هم، کف این سالن حدودا ۴۰ متری پهن بود..»/جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا