سیاسی

بهنام محجوبی درگذشت

خبرمهم: نزدیکان محجوبی که در حیاط بیمارستان حضور دارند با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خبر درگذشت بهنام محجوبی را اعلام کردند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  بهنام محجوبی درگذشت. بر اساس ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است مسئولان بیمارستان لقمان خبر درگذشت بهنام محجوبی را به خانواده او اعلام می کننذ.بتول حسینی مادر وی، خبر درگذشت فرزندش را تائید کرد.

آنطور که در شبکه های اجتماعی عنوان می شود خانواده محجوبی هم‌اکنون در حال رفتن به فرودگاه برای بازگشت به کرمان هستند.

تعدادی از نزدیکان محجوبی که در حیاط بیمارستان حضور دارند  با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خبر درگذشت بهنام محجوبی را اعلام کردند.

پیشتر روزنامه شرق اعلام کرده بود بهنام محجوبی نسبت به چند روز گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد و مادرش موفق به دیدار او شده است.

پیش از آن هم مصطفی دانشجو، وکیل بهنام محجوبی در توییتر نوشت: با هماهنگی مقامات قضایی و دادسرای امنیت تهران، ملاقات همسر و مادر بهنام محجوبی از روز گذشته برقرار و صبح امروز نیز اقدامات درمانی از سوی پزشکان مراقبت‌های آی سی یو در حال انجام است.

بهنام محجوبی کیست؟

به نوشته اعتماد متولد سال ۶۶ و از دراویش گنابادی است که سال ۹۶ در جریان درگیری‌های خیابان گلستان هفتم پاسداران دستگیر شد.

جوانی ۳۳ ساله که به‌حکم دادگاه به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور از طریق ارتباط‌گیری با سایرین و فراهم کردن تجمع غیرقانونی» به ۲ سال حبس تعزیری و ۲ سال ممنوعیت از عضویت در احزاب، گروه‌ها و دستجات سیاسی یا اجتماعی محکوم شد و درنهایت ۳۱ خردادماه امسال برای اجرای حکم به زندان اوین منتقل شد.

انتقال محجوبی به زندان اما در شرایطی صورت گرفت که خانواده او می‌گفتند پزشکی قانونی و شورای پزشکی تایید کرده‌اند که او توان کیفر زندان را ندارد.

براساس آنچه مادر بهنام محجوبی پیش از این گفته بود، این جوان درویش پس از فوت نورعلی تابنده، قطب دراویش گنابادی، دچار حمله عصبی شده و داروی اعصاب مصرف می‌کرده است.

مهرماه امسال خانواده محجوبی خبر دادند با وجود اینکه او باید دارو مصرف می‌کرده اما مسوولان زندان از تحویل قرص‌هایش به او جلوگیری کرده‌اند و همین باعث تشدید بیماری و بی‌حس شدن بهنام محجوبی شده و درنتیجه مسوولان زندان به‌جای انتقال این زندانی به بیمارستان، او را به بیمارستان اعصاب و روان امین‌آباد منتقل کرده‌اند.

محجوبی که در یک فایل صوتی از شرایط نامساعد خود در امین‌آباد خبر داده بود، مدتی بعد دوباره از بیمارستان اعصاب و روان امین‌آباد به زندان اوین منتقل شد. /وقت صبح

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا