حوادثقضایی

قتل مادر زن در انابد

خبرمهم: دادستان بردسکن گفت: فرد 24 ساله ‎ای در شهر انابد با ضربات چاقو مادر زن خود را که همسرِ دایی‌اش نیز بود، به قتل رساند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، احمد فرزانه  اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل یک زن میانسال در حیاط منزل مسکونی‎اش بلافاصله ماموران انتظامی بخش انابد به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی بردسکن و به ریاست بازپرس این دادسرا و پزشکی قانونی در محل حضور یافته و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل و در بررسی‎های اولیه صحنه قتل که بامداد چهارشنبه بین ساعت یک یا دو صبح به وقوع پیوسته بود با جسد بی‎جان زن ۴۳ ساله‎ای که به طرز وحشتناکی با ضربات چاقو  از ناحیه گردن و صورت در داخل حیاط مسکونی‎اش به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

فرزانه بیان کرد: بر اساس تحقیقات اولیه اختلافات مرحومه با دامادش و درگیری‎های قبلی که بین آن‌ها بوده ظن را به این فرد ۲۴ ساله بیشتر کرد که با دستور مقام قضایی کمتر از دو تا سه ساعت از وقوع قتل این فرد به همراه دو تن از دوستانش شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر  شدند.

وی با بیان اینکه متهم دوران نامزدی خود را سپری می‎کرد در بازجویی‎های فنی پلیس لب به اعتراف گشود، بر اساس اعترافات این فرد پس از مراجعه به درب منزل پدر همسر خود با مقتول درگیری لفظی پیدا می‏‌کند و پس  از مدتی به همراه دو تن از دوستانش با انگیزه ترس و ارعاب مرحومه به منزل وی مراجعه و با کشاندن مقتول به داخل حیاط با ضربات چاقو به ناحیه صورت و گردن، مادر خانم خود را به قتل رسانده و از محل متواری می‌شوند.

دادستان بردسکن مطرح کرد: این جوان در پی اختلافات قبلی با همسر و مادر همسرش اواخر شب حادثه به درب منزل وی مراجعه می‌کند و با توجه به عدم حضور همسر مقتوله در شب حادثه به همراه دو تن از دوستانش وی را به قتل می‌رساند، که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند و تحقیقات پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا