استانیتهرانحوادثقضایی

دختر جوان، نقشه ربودن مدیر شرکت را طراحی کرد

خبرهای فوری: دخترجوان وقتی از محل کارش اخراج شد دست به انتقام گیری عجیبی زد. او نقشه ربودن و اخاذی از کارفرمای سابقش را با همدستی پسر مورد علاقه اش و دو مرد جوان دیگر اجرا کرد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرهای فوری،  دو ماه پیش، مدیر یک شرکت بازرگانی در شمال تهران با حضور در دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی بیان کرد: شب از شرکتم بیرون آمدم و در خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پژویی مقابلم توقف کرد و به گمان این که او مسافربر است به وی نزدیک شدم که آنجا دو مرد از خودرو پیاده شدند و با چاقو مرا تهدید کردند و به زور و کتک مرا  ربودند. در میانه راه دستمالی مقابل دهانم گذاشتند که بی هوش شدم. وقتی به هوش آمدم، دست ها و پاهایم با طناب بسته شده بود و در اتاق خانه ای قدیمی زندانی بودم.

وی افزود: یکی مراقبم بود و دو نفر دیگر شکنجه ام دادند. یک شبانه روز زندانی شان بودم. کارت بانکی و رمز آن، کارت ملی و شناسنامه ام را به زور گرفتند. بعد برگه های سفید امضا مقابلم گذاشند و گفتند امضا و اثر انگشتم را روی آن ثبت کنم. از ترس این که مرا به قتل برسانند، هر چه خواستند را انجام دادم و حتی چند فقره از چک هایم را که سفید امضا بودند، گرفتند. بعد از آن مرا در بیابان های اطراف تهران از خودرو بیرون انداختند.    تحقیقات پلیسی برای دستگیری آدم رباهای فراری ادامه داشت تا این که آنها متوجه شدند با پول های سرقت شده از حساب شاکی، ۵۰میلیون تومان طلا و ۵۰۰۰ دلار از دوصرافی خریداری شده است. ماموران دوربین های  مداربسته طلافروشی و صرافی ها را بازبینی کردند که معلوم شد آدم رباها با چهره گریم شده به آنجا رفته اند. در حالی که پلیس در جست وجوی آدم رباهای فراری بود دو روز پیش، شاکی با ماموران پلیس تماس گرفت و از دستگیری یکی از آدم رباها که مقابل شرکتش آمده بود، خبر داد. بعد از آن ماموران در محل حاضر شدند و متهم را تحویل گرفتند.

 شهرام ۲۳ ساله که دانشجوی ترم هفتم رشته بیوشیمی است در جریان تحقیقات پلیسی گفت: یک روز هم دانشگاهی ام شهروز سراغم آمد و گفت با مردی اختلاف دارد و خواست همراهش شوم تا او را بترساند. طبق خواسته اش عمل کردم و با او و دوستش به دفتر شاکی رفتیم و او را ربودیم. بعد از آن که همدستانم او را ۲۴ ساعت در خانه ای در جنوب تهران شکنجه دادند تازه فهمیدم او با آن مرد اختلاف ندارد، بلکه این آدم ربایی با دستور دختر جوانی به نام فتانه اجرا شده است.

 وی افزود: دوستم بعد از افشای این موضوع به من گفت فتانه دختر مورد علاقه اش است. مدتی در شرکت شاکی کار می کرده، اما آن مرد حق و حسابش را نداده و وی را اخراج کرده است. بعد از آن فتانه تصمیم به انتقامگیری گرفته و نقشه آدم ربایی را طراحی کرده بود و از ما خواست او را برباییم و از وی اخاذی کنیم که طبق دستور فتانه عمل کردیم. آنها در برابر جا به جایی و نگهبانی از شاکی پنج میلیون تومان به من پرداختند. زمانی که گروگان میانسال نیمه جان شده بود او را در بیابان رها کردند. من ترسیده بودم نکند فوت شده باشد. بعد از آن که به محل انداختن او در بیابان رفتم و پیدایش نکردم بعداز مدتی به دفتر شرکت گروگان رفتم و او مرا  گرفت.

تحقیقات برای دستگیری زن جوان که طراح آدم ربایی بود با دو همدست فراری اش ادامه دارد./جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا