استانیتهرانحوادثقضایی

کشف ۵۰ میلیاردی کالای قاچاق در شهر ری

خبرهای فوری: رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در یکی از انبارهای محدوده شهرری خبر داد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرهای فوری، سرهنگ ” نعمت اله علیپور ” رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح بازدید و بازرسی از انبار‌ها و بارانداز‌های محدوده شهرری در بازدید انباری مشاهده شد یک دستگاه کانتینر ۴۰ فوت با مشخصات معلوم اقدام به تخلیه ظروف آشپزخانه کرده و در بررسی مشخص شد که کالا‌ها می‌بایست از طریق مرز چذابه به کشور عراق منتقل می‌ شد و دارای پلمب گمرکی بوده و به صورت غیر قانونی در محل انبار تخلیه شده است.

وی افزود: ۲ دستگاه تریلر ۴۰ فوت ترانزیت با پلمب گمرکی کشف، توقیف و مقادیر متنابهی انواع ظروف آشپزخانه شامل؛ ظروف شیشه‌ای و کریستال خارجی به شرط صادرات از محل یک فقره پروانه گمرکی انجام شده بود و اقلام کشف شده توسط ۲۱ دستگاه کامیونت کرایه‌ای به مقر پلیس منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت تصریح کرد: علت اصلی توقیف ۲ دستگاه تریلر به جهت انحراف از مسیر اصلی به ظن قاچاق برابر ماده ۳۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان یافته صورت گرفت.

وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا