قضایی

زورگیران تهران – کرج در دام پلیس

خبرمهم: فرمانده انتظامی استان البرز: زورگیرانی که به صورت باندی اقدام به زورگیری و خفت گیری از مالکان خودرو‌ها در آزادراه تهران - کرج و قزوین- کرج می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، سردار محمدیان گفت: چندی پیش در فضای مجازی، فیلمی از زورگیری و خفت گیری یک خودرو ۲۰۶ در آزادراه تهران – کرج در فضای مجازی منتشر شد که یک موتور سوار با سرنشین به وسیله کلت کمری و چاقو اقدام به زورگیری از این خانواده می‌کنند و متواری می‌شوند.وی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان البرز هم دست به کار شدند و مخفیگاه این افراد را در کرج و سایر استان‌ها شناسایی کردند و متوجه شدند که باندی در این خصوص در آزادراه تهران – کرج فعالیت می‌کند.
سردار محمدیان گفت: این افراد با موتور به آینه بغل خوردو‌ها می‌زدند و هنگام پیاده شدن راننده یا پایین کشیدن شیشه برای ربایش اموال آن‌ها از جمله طلا، کیف پول، تلفن همراه اقدام می‌کردند.
وی گفت: با بررسی و تحقیقات مشخص شد این باند ۱۸ نفره هستند که برای سرقت، زورگیری و خفت گیری با سلاح سرد و اسلحه اقدام می‌کنند و همگی سابقه دار و چندین سال در زندان به خاطر ارتکاب عمل مجرمانه زندانی بوده اند.
سردار محمدیان ادامه داد: تامین امنیت مردم اولویت پلیس است و خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و به هیچ عنوان اغماض نخواهیم کرد. /صداوسیما

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا