قضایی

جنایت هولناک خواستگار جوان در شام آخر

خبرمهم: دختر ۲۷ ساله پس از صرف شام با خواستگارش در رستورانی در غرب تهران گفت که نمی‌تواند با او ازدواج کند، اما جواب رد وی به قیمت جانش تمام شد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، شامگاه دوشنبه ۲۴ شهریورماه رهگذرانی که از پارکینگ شمالی دریاچه چیتگر عبور می‌کردند، متوجه درگیری دختر و پسری جوان شدند. پسر فریاد می‌زد که باید با من ازدواج کنی، اما دختر می‌گفت که دیگر قصد ادامه دادن به این رابطه را ندارد.

دختر جوان همزمان اینترنتی درخواست خودرو کرده بود و مدام سرک می‌کشید تا ببیند خودرو رسیده یا نه. پسر جوان، اما به‌شدت عصبانی و خشمگین بود و مانع رفتن دختر جوان شد. همین باعث شد که دعوای آن‌ها بالا بگیرد و ناگهان پسر جوان چاقویی از جیبش بیرون آورد و شروع کرد به ضربه زدن به دختر. او دیوانه‌وار ضربات چاقو را وارد می‌کرد و وقتی مردم جمع شدند، آن‌ها را تهدید و فرار کرد.

گزارش قتل

دختر جوان خون‌آلود روی زمین افتاده بود و شاهدان اورژانس را خبر کردند. دقایقی بعد آمبولانس در محل حاضر و دختر جوان به بیمارستانی حوالی دریاچه منتقل شد. در حالی که تلاش پزشکان برای نجات این دختر ادامه داشت، او ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه جانش را از دست داد و ماجرا به قاضی ساسان غلامی کشیک جنایی تهران گزارش شد.

پلیس در جست‌وجوی قاتل

گروهی از کارآگاهان جنایی مأمور رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که عامل جنایت، خواستگار دختر جوان بوده است.

در بررسی‌ها مشخص شد که آن‌ها مدتی قبل با یکدیگر آشنا شده بودند. پسر جوان ساکن یکی از روستا‌های اطراف تهران بود و پس از آشنایی با دختر جوان به او پیشنهاد ازدواج داده بود. هر چند آن‌ها قرار بود با هم ازدواج کنند، اما بنا به دلایلی دختر جوان منصرف شده و تصمیم گرفته بود که به او جواب منفی بدهد.

ماموران متوجه شدند که شب حادثه این پسر و دختر در حوالی محل حادثه قرار شام داشته‌اند. پسر جوان ابتدا اصرار داشت که محل قرار رستورانی در شرق تهران باشد، اما دختر جوان ساکن کرج بود و در نهایت قرار شده بود که آن‌ها در رستورانی حوالی دریاچه چیتگر شام بخورند.

دختر جوان از کرج به مقصد دریاچه، اینترنتی درخواست راننده کرده و در محل قرار حاضر شده بود. او پس از صرف شام به پسر جوان گفته بود که جوابش منفی است و قصد دارد رابطه را به هم بزند. همین باعث خشم خواستگارش شد تا جایی که دعوای آن‌ها به خیابان کشید و دختر با ۲۵ ضربه چاقو به قتل رسید.

ماموران در ادامه تجسس‌ها دریافتند عامل جنایت هنگام ضربه زدن با چاقو، خودش هم زخمی شده و پس از فرار به بیمارستان رفته و به صورت سرپایی درمان شده است. با این اطلاعات اکنون گروهی از کارآگاهان جنایی جست‌وجوی خود را برای بازداشت وی آغاز کرده‌اند./ همشهری

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۵ دیدگاه ها

  1. دختره خودش مقصره ، پسر مردم به خودت جذب کنی بعد کلی توی این گرونی شام خرجت کنه خب بچه روستایی فکر کنه سرکارش گذاشتی، معلومه که با اعصاب و روانش بازی کرده حقش بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا