حوادثقضایی

نقشه سرقت زن و مرد سابقه دار لو رفت

خبرمهم: دومرد و یک زن سابقه دار که سوار بر یک خودروی مسروقه قصد داشتند وارد پارکینگ یک مجتمع مسکونی در غرب تهران شوند و از ساختمان سرقت کنند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم،  سرهنگ «رسول بهرامی» رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در تشریح این خبر گفت: دوشنبه شب واحد گشت کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در خیابان سردار جنگل شمالی به یک دستگاه خودرو مزدا ۳ سفید رنگ که مقابل پارکینگ یک مجتمع مسکونی ایستاده و قصد ورود به ساختمان را داشت مشکوک شدند.

در بررسی پلاک خودرو مشخص شد که مزدا ۳ دارای سابقه ثبت سرقت بوده و چند روز پیش به سرقت رفته است که بلافاصله مأموران کلانتری با مسدود کردن مسیر خودرو از راننده و سرنشین آن که یک زن بود خواستند پیاده شوند، اما متهمان ناگهان با کوبیدن به خوردوی پلیس و حرکات مخاطره‌آمیز قصد فرار از محل را داشتند که در یک عملیات پلیسی هر دو سرنشین خودروی سرقتی دستگیر شدند.

همزمان با دستگیری این زن و شوهر، ساکنان مجتمع مسکونی به مأموران اطلاع دادند که فرد ناشناسی داخل پارکینگ مجتمع در انتظار این زن و مرد بوده و در حال حاضر نیز داخل مجتمع حضور دارد که بلافاصله مأموران متهم سوم پرونده را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند و به قصد خود برای سرقت از مجتمع مسکونی اعتراف کردند، افزود: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر سه سارق سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به شناسایی مالک خودرو، افزود: با دستور قضایی خودروی سرقتی به مالک آن تحویل شد و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد/ایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا