اجتماعیاستانیاقتصادیتهرانقضایی

آخرین جزئیات از سلطان فروش قبر/ شاکیان به دادستانی شهرری مراجعه کنند

خبرمهم: دادستان شهرری از پیگیری پرونده سلطان فروش قبر در شهرستان ری خبرداد و گفت: از شهروندانی که در زمینه خرید قبر به فرد خاطی مبالغی را پرداخت کردند تقاضا داریم جهت پیگیری تخلفات این شخص به دادستانی ری مراجع کنند.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرری با اشاره به اعلام اخراج سلطان قبر از سوی اداره اوقاف شهرستان ری اظهار داشت: پس از انعکاس خبر سلطان فروش قبر در رسانه‌ها دادستانی شهرستان ری اقدام به استعلام از ادارات مربوطه کرد، اما به دلیل نبود شاکی در این مورد، تاکنون پرونده قضایی برای این منظور تشکیل نشده است.

وی با تاکید بر اینکه باید شاکیان به دادگستری مراجعه کنند تا پرونده قضایی تشکیل شود، افزود: با توجه به اظهارات رئیس اداره اوقاف شهرستان ری درباره اخراج فرد خاطی باید مدت فعالیت این شخص، میزان مبالغ دریافتی و… مشخص شود.

دادستان شهرری در ادامه گفت: استعلامات لازم درباره شناسایی هویت و فعالیت و سمت این شخص از ادارات مربوطه انجام شده، اما بخش مهم این پرونده مربوط به شکایت شاکیان است که میزان مبالغ پرداختی را اعلام کنند تا تحقیقات به‌صورت جدی و با دقت انجام شود.

نوفرستی تصریح کرد: هویت شخص هنوز به‌طور کامل مشخص نشده اما طبق تحقیقات فعلی نام خانوادگی این فرد «امیری» است اما باید توجه داشت که این‌گونه افراد با نام‌های گوناگون اقدام به چنین فعالیت‌هایی می‌کنند، بنابراین همکاری مردم در این موضوع بسیار قابل اهمیت است.

دادستان شهرری ‌‌خاطر‌نشان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم که اگر درباره فرد خاطی که تحت این عناوین برای فروش قبر در مکان‌های اعلام شده اقدام به دریافت مبالغی را داشته به دادستانی شهرری اعلام کنند./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا