همستر، بازی‌ تسخیر کننده قلب گیمرهای ایرانی

خبرمهم: در دنیای پرشتاب بازی‌های موبایلی، یک بازی به سختی می‌تواند جایگاهی برای خود پیدا کنند. اما بازی همستر، با ایده‌ای خلاقانه توانسته است در میان انبوه بازی‌های خارجی، نظر گیمرهای ایرانی را به خود جلب کند. 

همستر یک بازی استراتژی نوبتی است که در آن بازیکنان با کارت‌های مختلف، همسترهای خود را به مصاف یکدیگر می‌برند. این بازی دارای گرافیک کارتونی و رنگارنگی است که به جذابیت آن می‌افزاید. کارت‌های بازی نیز بسیار متنوع هستند و هر کدام توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم، صابره خلیلی در یادداشتی برای گروه رسانه‌ای خبر‌های فوری مهم نوشت: گیم‌پلی بازی ساده و در عین حال اعتیادآور است. یادگیری قوانین بازی آسان است، اما تسلط بر آن چالش برانگیز است. این امر باعث می‌شود که بازی برای بازیکنان در سطوح مختلف جذاب باشد.

علاوه بر این، بازی همستر دارای ویژگی‌های دیگری از جمله موارد زیر است:

-به‌روز‌رسانی دائمی: توسعه‌دهندگان بازی به طور مرتب محتوای جدیدی از جمله کارت‌ها، مراحل و رویدادها را به بازی اضافه می‌کنند.

-قابلیت رقابت با دوستان: شما می‌توانید با دوستان خود در بازی همستر رقابت کنید و ببینید چه کسی می‌تواند به رتبه‌های بالاتر دست پیدا کند.

اما محبوبیت بازی همستر در بین ایرانیان دلایل مختلفی دارد از جمله اینکه تعدادی از بازی‌کنندگان ابراز کرده‌اند که از بازی به درآمد رسیده‌اند. به طور کلی درآمدزایی از بازی‌های موبایلی امری رایج است و تا زمانی که این امر به طور هوشمندانه و با آگاهی از طرف کاربر انجام شود، ایرادی ندارد. 

البته تعدادی از بازیکنان همستر هم هستند که می‌گویند تا حالا نتوانسته‌اند پولی از بازی به دست آورند و تا حالا بازی درآمدی برای آنها نداشته است و این حرف که امکان نقد کردن پول از بازی همستر وجود دارد شایعه است و بنابراین از سیستم درآمدزایی بازی همستر انتقاد می‌کنند. تعدادی از افراد هم می‌گویند که بازیکنانی که پول بیشتری خرج می‌کنند، شانس بیشتری برای پیروزی در نبردها دارند. 

با این حال، توسعه‌دهندگان بازی همستر اعلام کرده‌اند که تلاش می‌کنند تا تعادل بین بازیکنان پولی و غیرپولی را حفظ کنند. آنها همچنین به طور مرتب محتوای جدیدی به بازی اضافه می‌کنند و در حال توسعه بازی هستند. در نهایت، انتخاب با شماست که آیا این بازی را امتحان می‌کنید یا نه.

 اما توصیه می‌شود با توجه به حرف‌های ضد و نقیض درباره این بازی و باتوجه به آنکه این بازی هنوز جدید است، بهتر است به این بازی صرفا به چشم یک نرم‌افزار سرگرم‌کننده نگاه شود تا به خاطر اشتیاق درآمدزایی، بازیکنان دچار ضرر مالی و کلاهبرداری نشوند.

خروج از نسخه موبایل