بین المللی

سید حسن نصرالله: تصمیم اخیر آلمان علیه حزب‌الله کاملاً سیاسی و تحت فشار آمریکا بود

خبرمهم: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه به ایراد سخنانی پرداخت.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در آغاز سخنرانی خود درباره آخرین تحولات داخلی این کشور و منطقه اعلام کرد تصمیم آلمان برای ممنوع کردن فعالیت حزب‌الله، قابل پیش بینی بود و پس از برلین، بعضی دیگر کشور‌های اروپایی هم تصمیمات مشابه اتخاذ کرده بودند و پیش‌بینی می‌کنیم که تصمیمات بیشتری هم در این باره اتخاذ شود.

سید حسن نصرالله افزود: آلمان هیچ دلیلی برای تروریستی بودن فعالیت‌های حزب‌الله ارائه نداده است. تصمیم آلمان یک تصمیم کاملا سیاسی بوده و تحت فشار آمریکا و در راستای رضایت رژیم اشغالگر انجام شده است.

وی تاکید کرد: ما زمانی که اعلام می‌کنیم هیچ گروهی در آلمان، فرانسه یا … نداریم، در گفته خود صادق هستیم و سال‌هاست که گروهی را در کشور‌های جهان مخصوصا اروپا یا آمریکای لاتین نداریم.

سید حسن نصرالله از محکومیت این اقدام آلمان علیه حزب‌الله از سوی برخی کشورها و گروه‌ها قدردانی کرد و افزود، دولت لبنان به حمایت از شهروندان خود در آلمان و کشور‌های دیگر ادامه می‌دهد. به لبنانی های ساکن آلمان این پیام را می‌دهم که نگران نباشند چون آنها به قانون پایبند هستند و دولت آلمان از شهروندان خود حمایت می‌کند و از آن خواسته شده است که موضع‌گیری کند زیرا به شهروندان بدون هیچ دلیلی ظلم شده است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا