بین المللی

استرالیا ادعای ترامپ را رد کرد

خبرمهم: نخست وزیر استرالیا در نشست خبری با خبرنگاران ادعاهای مطرح شده از سوی رئیس جمهور آمریکا درباره منشا ویروس کرونا را رد کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، «اسکات موریسون»، نخست وزیر استرالیا با بیان اظهاراتی، ادعاهای قبلی مقامات آمریکایی درباره شیوع کرونا را زیر سوال برد.

در این ارتباط، نخست وزیر استرالیا گفته است که در حال حاضر مدرکی دال بر اینکه نشان دهد که ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین ساخته شده باشد، وجود ندارد.

نخست وزیر استرالیا در حالی این اظهارات مطرح کرده که پیشتر کشورش خواستار انجام تحقیقات جهانی پیرامون شیوع ویروس کرونا شده بود.

این در حالی است که یک روز پیش از این، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که او مطمئن شده که ویروس کرونا ممکن است از یک آزمایشگاه ویروس شناسی در ووهان تکثیر و شیوع پیدا کرده باشد.

ترامپ با این حال مدرکی را برای ادعای خود ارائه نداده است.

در واکنش به اداعاهای رئیس جمهور آمریکا، حال نخست وزیر استرالیا اعلام کرده که کشورش اطلاعات و شواهدی برای حمایت و اثبات نظر ترامپ درباره منشأ شیوع کرونا در آزمایشگاه ووهان ندارد.

نخست وزیر استرالیا، واکنش خود به اظهارات ترامپ را در نشست خبری در کانبرا وقتی اعلام کرد که از او درباره اظهارات ترامپ سوال شد.

پیش از این نیز چین ادعاهای رئیس جمهور آمریکا درباره منشأ شیوع ویروس کرونا از یک آزمایشگاه در شهر ووهان را رد کرده بود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا