بین المللی

ارتش آمریکا برای مقابله با کرونا احتمالا به بودجه بیشتری نیاز دارد

خبرمهم: رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در کنگره این کشور به احتمال لزوم اختصاص بودجه بیشتر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران گفت که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا احتمالا تخصیص بودجه بیشتری لازم است.

 ساعاتی پس از اعلام  مثبت بودن آزمایش کرونای یک نظامی این کشور در کره جنوبی، ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با حضور در کنگره این کشور گفت که در حال بررسی احتمال نیاز به بودجه بیشتر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

ارتش آمریکا بامداد چهارشنبه به وقت تهران اعلام کرد نتیجه آزمایش یک سرباز آمریکایی برای ابتلا به ویروس کرونا مثبت بوده است.  این سرباز ۲۳ ساله در پایگاه «کمپ کارول» کره جنوبی مستقر است و نخستین نظامی آمریکایی است که به این ویروس مبتلا شده است.

به نوشته رویترز، ژنرال مارک میلی در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا گفت: «این ویروس در حال شیوع است و ما نمی‌توانیم به شما  در زمینه نیاز به بودجه اضافی پاسخ قطعی بدهیم.»

یک فرمانده ارشد آمریکایی نیز از احتمال بسته شدن پایگاه‌های نظامی این کشور در برخی از کشورهای اروپایی تا بعد از یکم مارس (یکشنبه ۱۱ اسفند) به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا خبر داد.

«تاد دی والترز» ژنرال نیروی هوایی آمریکا و فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در اروپا طی سخنرانی در کمیته نیروهای مسلح ایالات متحده در واشنگتن گفت که ۳۰ هزار نظامی در ایتالیا برای عدم مبتلا شدن به ویروس کرونا در خانه مانده‌اند/فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا