بین المللیسیاسی

کنعانی: اقدام کانادا علیه سپاه اوج خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی است

خبرمهم: سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد؛ اقدام کانادا علیه سپاه پاسداران از منظر موازین و اصول پذیرفته شده حقوق بین‌الملل مردود و از نظر اثر، بی‌ارزش است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدام دولت کانادا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از منظر موازین و اصول پذیرفته شده حقوق بین‌الملل مردود و از نظر اثر، بی‌ارزش است؛ اما به روشنی گویای اوج خوش خدمتی دولتمردان این کشور به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، کنعانی تاکید کرد: از کارگزاران و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی عجیب و دور از انتظار نیست که در اوج نسل‌کُشی فلسطینیان و کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در غزه، بزرگترین نیروی ضد‌تروریستی جهان را تروریستی بنامند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در پایان تصریح کرد: و البته تاریخ و وجدان‌های بیدار بشری این مدعیان دروغین حقوق بشر و شرکای حقیقی جنایت علیه بشریت را در کنار جنایتکاران صهیونیست و تروریست‌ها یاد خواهند کرد و بی تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هر روز مقتدر‌تر و سربلند‌تر از قبل و خار چشم دشمنان ایران و اسلام باقی خواهد ماند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا