بین المللی

دیدار های علی باقری در وین

خبرمهم: مذاکره کننده ارشد کشورمان با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مذاکره کننده ارشد روسیه به طور جداگانه دیدار کرد.

علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان که دیروز و برای پیگیری ادامه مذاکرات لغوتحریم‌ها به وین سفر کرده، با میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در این مذاکرات و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به طور جداگانه و به فاصله چند ساعت دیدار کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، میخائیل اولیانوف پس از دیدار با علی باقری با راب مالی مذاکره کننده ارشد آمریکا نیز دیدار کرد و پس از این دیدار در صفحه شخصی خود درباره دیدار با علی باقری نوشت: با دکتر باقری، رئیس هیأت ایران در مذاکرات وین درباره برجام دیدار کردم. مثل همیشه، تبادل نظر صریح، عمل‌گرایانه و سازنده‌ای درباره راههای غلبه بر موضوعات باقی‌ مانده داشتیم.

از سویی دیگر نیز وزیر امور خارجه آمریکا در صفحه شخصی خود از دیدار و گفت‌وگو با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین درباره ایران خبر داده است.

علی باقری همچنین با پیتر لاونسکی قائم مقام وزارت خارجه اتریش و وانگ کوان رئیس هیات مذاکره کننده چینی نیز دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی، دور دوم مذاکرات عضو ارشد تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تنها ساعاتی مانده به پایان روز پنجشنبه به وقت تهران، پیش برگزار شد. /باشگاه خبرنگاران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. .
    حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: معطل مذاکره با غربی‌ها نمی‌مانیم با دیپلماسی اقتصادی با بلوک شرق مشکلات اقتصادی را جبران می‌کنیم.

    آقای نقدعلی،
    امروزه اقتصاد جهانی است که بلوک شرق هم متکی بر آن می‌باشد مشکلات اقتصادی هیچ کشوری بدون ارتباط با اقتصاد جهانی قابل جبران نیست بخصوص کشور ما که ورشکسته‌ترین اقتصاد دنیا را دارد.
    جرأت سؤال شرم تو را گر جواب داشت، انگشت زینهار به غربال آب داشت.
    از عرض احتیاج شکستیم رنگ شرم، آه از حیا که رنگ رخ ما حباب داشت.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا